Bölüm 0326 Federal kolej giriş sınavındaki değişikliklerle ilgili uyarı

Yazı Boyutu :

Önceki Sonraki

Godly Model Creator Bölüm 0326 Federal kolej giriş sınavındaki değişikliklerle ilgili uyarı Makine Çevirisi ile www.makineceviri.xyz adresinden okuyorsunuz... Daha fazlası için yorum yapıp siteyi paylaşabilirsiniz... Novel, Novel Oku, Light Novel, Web Novel, Türkçe Novel, Makine Çeviri, MakineÇeviri, Makine Çeviri Oku, Godly Model Creator Oku, Godly Model Creator Makine Çeviri Oku, Godly Model Creator Bölüm 0326 Federal kolej giriş sınavındaki değişikliklerle ilgili uyarı Türkçe Oku, Godly Model Creator Bölüm 0326 Federal kolej giriş sınavındaki değişikliklerle ilgili uyarı Online Oku, Makine Çeviri, Godly Model Creator Bölüm 0326 Federal kolej giriş sınavındaki değişikliklerle ilgili uyarı Novel Oku Makine Çeviri, Makine Çevirisi ile Novel Oku , Türkçe Oku,

“Cha”.

Su Hao ağır bir şekilde terliyordu, “Tanrım”.

2B haritada, doğal seleksiyon sınıfının merkezine doğru sayısız kırmızı ışık toplanıyordu. Belki de sorumlu kişi birkaç saniye içinde burada olur. Bu olsaydı, Su Hao'nun bütün bunları yapan kişi olduğu gibi başı dertte olurdu.

Buradan uzaklaşmak daha iyi olur.

Koşmak!

Su Hao sessizce oradan ayrıldı.

Bir dakika sonra, Su Hao insanların bıraktığı yeri savunduğunu duydu. Neyse ki, kaçmayı başardı ya da…

2B haritayı taradı ve kimsenin onu hedef almadığından emin oldu. Sonra durmadan o yere yürüdü.

Menşe ışık ışını yok edildi.

İki ışık ışınları, Su Hao'nun depolanan enerjisinin tümünü kullanmıştı. Onlardan biri Xinghe kılıcına verildi. Bu sırada bir tane daha patladı.

Ziyan mıydı?

Şart değil.

Su Hao için, ışık ışını patlaması en büyük hasadıydı! Getirebileceği zararla ilgisi yoktu, ama bu model analizine yeni bir tanım getirdi.

Değişime ihtiyaç duymadan model dünyasından ortaya çıkarılabilir!

Başka şeyler ortaya çıkarabileceği anlamına mı geliyordu?

Işık ışını ve diğer modeller arasındaki fark, 1024 kat sıkıştırma idi. Sıkıştırma standardından emin değildi. Dolayısıyla, ikisi arasındaki gerçek fark yoğunlaşmadan oluşuyordu. Belki… çözüm buradaydı?

Su Hao çok heyecanlandı.

Bununla ilgili araştırmasına devam etmeyi planlıyordu. Ancak başaramadı. Şu anda önemli bir gerçeği fark etti.

Şimdi parası yoktu.

Bu araştırma bir kara delik gibi olacak.

Bu araştırmanın maliyeti, Xinghe kılıcına kıyasla ondan birkaç yüz kat daha fazlaya mal olacak. Bu arada, başarı garanti edilmedi. Sonuç olarak, şu an bu araştırmaya devam etmenin faydası yoktu. Şu anda sahip olduğu tüm kaynaklarda bile, şimdi yeni bir başlangıç ​​ışık ışını yaratamayacaktı. Araştırmayı unut, tamamen imkansızdı!

Maliyetleri değerlendirdikten sonra, Su Hao, gerçekleşmesini araştırmaktan vazgeçti. Kolej giriş sınavı köşe başındaydı. Şimdi en önemli şey yeteneklerini arttırmak ve en iyi koşulunu sürdürmekti.

Zaten Xinghe kılıcına hakim oldu.

Şimdi seviye 4 esper oldu. Xinghe kılıcını donattıktan sonra, seviye 6 esper'e karşı korkmadan savaşabilir!

Yanılsama gerçeği ile aynı anda 5 yıldız tekniğini kullandıysa, daha da güçlenebilirdi!

“Seviye 4 esper…”

Üniversiteye giriş sınavından önce Su Hao'nun 4. seviye esper olması bir onurdu.

Uzmanlık aşaması başlangıç ​​aşamasından farklıydı. Başlangıç ​​aşamasında, dövüş teknikleri ve fiziksel uygunluk dahil tüm temel bilgiler istatistiklere dahil edilecektir. Ancak, uzmanlık aşaması farklıydı. Özel aşama için değerlendirilecek tek faktör, enerjinizin gücüydü!

Su Hao'nun enerji kapasitesi 9. seviye esper kadardı. Ancak, onun enerji gücü sadece 4 düzeyinde idi.

Bu nedenle, genel kabiliyeti hala 4. seviyedeydi. Büyük enerji kapasitesi, savaş kabiliyetini artırabilir, ancak genel kabiliyeti değerlendirmede yardımcı olmadı.

Yeteneği arttırmak için sadece enerji gücünü arttırması gerekiyordu!

Üniversiteye giriş sınavından önce özel eğitim?

Kaç gün kaldı?

Takvime baktıktan sonra, Su Hao bu fikirden vazgeçti.

“Wong ---”

Bir bildirim sesi Su Hao'nun düşüncelerini kesintiye uğrattı.

İletişim cihazının bileğinde titreştiği, gelen yeni bir mesaj olduğunu gösterdi. Şu anda gelen mesaj…

“Shua!”

Sanal ekran ortaya çıktı.

Su Hao cihaz üzerinden tarandı.

Sonunda buradaydı!

Ekranın üstündeki başlık parladı!

Federal üniversiteye giriş sınavı notu ön test değişiklikleri!

Kolej giriş sınavındaki orijin alma kabiliyetinden bu yana yaşanan en büyük değişiklik nihayet buradaydı!

Su Hao sakinleşti ve içeriğe baktı. Fazla bir şey yoktu, ama gerçekten çok yardımcı oldu. Birkaç bilgi için çevrimiçi arama yaptıktan sonra, bütün şüpheleri çözüldü.

Köken yeteneği döneminin erken evresi.

Kurtulan insanların kargaşanın ardından istikrarlı bir hayata ihtiyacı vardı. Sadece istikrarlı bir yaşam, bu kadar çok trajediden sonra insanları sakinleştirebilir. Bu nedenle, derhal çeşitli yeni politikalar başlatıldı.

Politikalar geleneksel yaşamdan teknolojiye kadar her şeyi içeriyordu.

Yeni politikaların yürürlüğe girmesinden sonra, köken yeteneği dönemi gelişim aşamasına girdi. Bununla birlikte, toplum yavaş yavaş geliştikçe, ilk politikaların çoğunun yeni çağda uygunsuz olduğu keşfedildi. Bu nedenle, hükümet politikalar üzerinde hemen hemen her konuda değişiklik yapmaya başladı.

Beş yıl önce kolej giriş sınavının politikaları yeniden incelenmek zorundaydı.

Sınav alanındaki kısıtlamalar nedeniyle sınavdaki adaletsizlik, eksik sınav değerlendirmeleri ve diğer çeşitli sorunlar ortaya çıkmıştır.

Bu nedenle, Origin Ability Association kolej giriş sınavındaki sistem değişikliklerini başlattı.

Değişiklik önerisi bir zamanlar tüm federal organizasyonda şaşkınlığa neden oldu! Teklif sınav idaresi ve markalama sistemi dahil tüm detayları içermiştir. Burada belirtilen bonuslar, öğrencileri sınavda daha iyi performans göstermeye teşvik etmede yardımcı oldu. Her şey iyi hazırlanmış gibiydi.

Toplumun üst yönetiminde bir sır değildi.

Ancak, şaşırtıcı bir şekilde, teklif reddedildi!

Evet, reddedildi!

Origin Ability Association tarafından önerilen tüm politikanın reddedilmesi ilk kez oldu. Söylentilere göre, dernek başkanı öfkeyle federal hükümeti sorguladı. Ancak, sadece birkaç kelime iade edildi vardı. Henüz zaman değildi.

Henüz zaman olmadı mı?

Federal hükümetin cevabını kimse anlamadı. Böylece, kolej giriş sınavındaki değişiklikler kimsenin söylemeye cesaret edemeyeceği yasaklanmış bir konu haline geldi. Ancak dernek, her defasında reddedilmesine rağmen, başvuruyu yılda bir kez yapmakta ısrar etti.

Bununla birlikte, bazı insanlar başvurunun nihai bir başarı olacağına inanıyorlardı. Üniversiteye girme fırsatından vazgeçtiler ve yeni sistemin uygulanmasını beklediler.

Henüz zaman değildi ... Ancak, zaman sonunda gelecek.

Bu arada, bazı insanlar başvurunun başarılı olacağına inanmadılar. Onların görüşüne göre, federal hükümetten sadece bahane oldu.

Dolayısıyla, uygulamanın başarılı olacağına inanan insanlar, anı beklemek için kendilerini gizlemişlerdir. Öte yandan, üniversiteye giriş sınavındaki değişikliklere inanmayan insanlar üniversiteye girdi ve kendilerini geliştirmeye çalıştı.

Dolayısıyla, beş yıl önce, lise öğrencileri için tam olarak iki farklı planlama yöntemi vardı.

Bu arada, kolej giriş sınavındaki değişikliklerin uygulanması federal hükümetteki üst yönetime bağlıydı!

Planın ilk teklif edilmesinden bu yana beş yıl geçti.

Üniversite giriş sınavındaki değişiklikleri beklemeyi seçen öğrenciler inancını neredeyse yitirdiler. Bekledikleri her ekstra yıl için onlar için bir kayıptı. Bir çoğu birkaç yıl sonra koleje girmeyi seçti. Beklemede ısrar eden insanlar azaldı, birçoğu pes etti.

Sene başında dernek başvuruyu her zaman olduğu gibi yaptı. Ancak, federal hükümet derhal reddetmedi ve bu da insanları şaşırttı.

Söylentilere göre, federal hükümet lise ile değişimin fizibilite ve zaman konusundaki görüşmelerini sürdürüyordu. Henüz bir uzlaşmaya gelmediler.

Sağlam bir gelişme olmasa da, hepsi için harika bir haberdi.

Kolej giriş sınavına yaklaşıldıkça, kolej giriş sınavındaki değişikliklerle ilgili haberler daha sık hale geldi. Bu kadar yıllarca bekleyen tekrarlayıcılar için umutları federal hükümetin kararına bağlıydı.

Ya büyük bir başarı ya da mutlak bir başarısızlık olurdu.

Yatırımlarının geri dönüşe değip değmeyeceği, hepsi karara bağlıydı.

Bu gün kolej giriş sınavındaki değişiklikler resmen uygulandı!

Küresel olarak insanları şaşırttı!

Bu yıl çok şey ifade eden yeni sisteme göre yeni kolej giriş sınavlarının ilk grubunu içerecektir! Değişikliklerin tüm şartları ve koşulları büyük bir etki yarattı.

İlk değişiklik küresel çapta markaları standartlaştırmaktı!

Şehirlere dayalı işaretlerin düzeltilmesi kaldırıldı ve sınavda herkese adil davranılacaktı!

Savaş küresel olarak gerçekleşecek ve yalnızca en iyi öğrenciler kalabilecek!

"İşte burada."

Su Hao nihayet açıklamayı inceledikten sonra değişikliği anladı.

Kurallar ve düzenlemeler açısından adil bir değişiklikti. Bununla birlikte, küreselleşme döneminde orman kurallarını da gösterdi. Federal hükümet, insanlık, teknoloji ve günlük yaşam gibi toplumun çeşitli yönlerini dikkate almak zorunda kaldı. Bu nedenle, sadece bu kuraldaki değişimin hükümetten çeşitli itirazlar yaratması yeterliydi.

Su Hao, “Uzun süredir sürüklenmesine şaşırmamak gerek…… Ancak, bu değişiklik epeyce yerler için gerçekten kötü bir haber” dedi.

Önceki kolej giriş sınavında, markalama sistemi de standartlaştırılsa da, bir çeşit kota sistemi kullanıyorlardı. Örneğin, XX kentine Zhanzheng Koleji'ne kaydolmak için 10 boş yer verilecek. Bu nedenle, Zhanzheng kolejine girmenin kesilmesi, o şehirde 1 ile 10 arasında yer alan öğrencilerin işareti olacaktır.

Her kentin öğrencilerin notları için farklı bir kesim yapmasının nedeni buydu.

Teorik olarak, daha yetenekli öğrencileri olan şehirler için daha fazla boşluk olacaktı. Bununla birlikte, X şehrinde normal bir üniversiteye giremeyen 10 kökenli kökenli bir öğrenci gibi her zaman olduğu gibi, ancak Y şehrinde başka bir öğrenci en iyi üniversitelerden birine sadece 8 puanla girmiştir. Dengesizliğe neden oldu ve bazı potansiyel yetenekleri boşa harcadı.

Diğer bakış açılarından, değişimin etkisi pozitifti. Üniversiteye giriş sınavında 20 yıl önce başlamasından bu yana büyük bir gelişme oldu.

Ancak, bir an için analiz ettikten sonra, Su Hao'nun yeni bir sorusu vardı. Markalama sistemi dünya çapında standartlaştırılmışsa…

Tekrarlayıcıları ve birinci sınıf öğrencilerini nasıl ayırabilirler?

Aslında, tekrarlayıcılar birinci sınıftan en az 1 yıl daha eskiydi, bu yüzden birinci sınıftan daha güçlü olurlar. Ayrıca, üniversiteye giriş sınavındaki değişiklikler için yıllarca beklemekte olan çok sayıda kıdemli tekrarlayıcı vardı. Eğer işaretleme sistemi standartlaştırılmış olsaydı, belki de en iyi üniversitelere giren öğrencilerin çoğu tekrarlayıcı olurdu!

Bunu düşündükten sonra, Su Hao değişiklikleri okumaya devam etti.

Ancak, ikinci değişiklik onu şok etti!

“İkinci değişiklik, tekrarlayıcılar arasındaki notlardaki indirimleri artıran politikayı ortadan kaldırmak!”
Share Tweet