Cilt 42 Bölüm 8

Yazı Boyutu :

Önceki Sonraki

The Legendary Moonlight Sculptor Cilt 42 Bölüm 8 Makine Çevirisi ile www.makineceviri.xyz adresinden okuyorsunuz... Daha fazlası için yorum yapıp siteyi paylaşabilirsiniz... Novel, Novel Oku, Light Novel, Web Novel, Türkçe Novel, Makine Çeviri, MakineÇeviri, Makine Çeviri Oku, The Legendary Moonlight Sculptor Oku, The Legendary Moonlight Sculptor Makine Çeviri Oku, The Legendary Moonlight Sculptor Cilt 42 Bölüm 8 Türkçe Oku, The Legendary Moonlight Sculptor Cilt 42 Bölüm 8 Online Oku, Makine Çeviri, The Legendary Moonlight Sculptor Cilt 42 Bölüm 8 Novel Oku Makine Çeviri, Makine Çevirisi ile Novel Oku , Türkçe Oku,

Cilt 42 Bölüm 8 -
“Hoşgeldin Lord-nim.”

"Hoşgeldiniz. Bekliyoruz. ”

Robin, kendi bölgesinde olan Ars Köyü'ne gelirken sıraya dizilmiş askerler tarafından karşılandı.

Haven İmparatorluğu'ndan 1.000 asker gönderildi.

“Bu köy başlamak için iyi görünüyor. Gelişmeye çok yer var. ”

Robin parasıyla kuzeyde bir lord konumunu satın aldı.

Yaklaşık 200 uzak köy vardı.

Savaşın sona ermesinden kısa bir süre sonra hiçbir görev, uzmanlık veya paralı lonca vardı.

“Bunu olabildiğince çabuk geliştirmeliyim. İlk önce onları bir köyün temel tesisleri ile donatmalı mıyım? ”

Robin, içişleri modundan yararlanmaya karar verdi. Köye 9 milyon altın verdi.

-Ars Köyü finansal bolluk yaşıyor.

Sakinleri varlıklı lordun büyük yatırım şaşırttı.

Sakinleri tesisler, güvenlik ve ekonomik yatırımlar aldı, böylece köyün geleceği aydınlıktı.

Köy şöhreti 5 arttı.

Güvenlik arttı.

“Para doğru harcanmalı.”

Robin, köyün iç işleri modu ile köyün merkezini genişledi.

“Bu iskelet, gelecekte büyük bir şehir haline gelmesi için yeterli. Şehrin trafik planı turist sayısını artıracak ”dedi.

Meydanda dev bir çeşme kurulmuş ve vagonların bağlanması için geniş caddelere bağlanmıştır.

Lord ticari bölge için kırmızı tuğlalı ve beyaz taşlı binalar sipariş etti. Binanın taşları doğrudan sakinleri tarafından taşındı.

Lordun ücret kurması gerekiyordu. Doğal olarak, ücretsiz bir zorunlu çalışmaya sahip olmak imkansızdı.

“Sadakatlerini sağlamak için günde 2 gümüş olmalı mı? Köy sakinleri para alırsa daha hızlı gelişir. Para kurtarılması gereken bir şey değil. ”

Hareket halindeki sakinlere günde 5 altın ödendi. Ticaret bölgesinin binasına küçük çocukların yaşlılara katılımı sağlandı.

“Silah dükkanı, zırh dükkanı, bakkal dükkanı, mobilya mağazası, özel mağazalar… bu köy fena değil ve gelecekte bir pazar haline gelebilir. Buradaki otlakta bir miktar hayvan yetiştirilmeli mi? ”

Kuzeyde inek yetiştirmek çok modaydı. Mükemmel sığır almak kolaydı ve engin çayırlarda istedikleri gibi otlayabiliyorlardı.

Binlerce at çeken avcıları görmek çok nadirdi.

“Şehre giren inekler sokakları kirletecek. At ticareti, pazarın alt seviyelerinde geliştirilmelidir. ”

Robin cesurca hayvancılıktan vazgeçti.

Ayrıca tarım sektörüne de düşkün değildi.

Mesleğin doğası gereği, çiftçi kullanıcıları büyük verim alma eğiliminde değildi. Köyün dışındaki araziyi temizlemeleri gerekiyordu ancak bu, sahneyi daha da kötüleştirirdi.

Ancak kullanıcılar geniş ovaları yeterince kullanamadılar.

Canavar saldırılarını engelleyemedikleri için gerçekçi nedenlerden dolayıydı.

Canavarlar için bir ekmek sepeti bırakmak gibiydi ve güvenlik sakinlerin sadakatini azaltarak daha da kötüleşecekti. Canavar istilası olasılığı önemli ölçüde artacak, Robin tarım sektörünün küçük gelirinden vazgeçti.

“Benim şehrim turizm, finans ve lüks eşya üretiminin merkezi olacak. Bunu yapabilmek için başlangıçta doğru yatırım stratejisini kullanmam gerekiyor. Babam cesur yatırımlar nedeniyle diğerlerinin önüne geçti. ”

Kuzeydeki köylerin çoğu Robin gibi insanlara atandı.

Haven İmparatorluğu, lordların bölgeyi hızlı bir şekilde stabilize etmesini ve geliştirmesini istedi.

Buna karşılık, efendiler önemli miktarda servet alacaklardı. Köy ve şehirler bir kez stabil olduktan sonra, para için malzeme satabilirlerdi. Bu cennetin imparatorluğuna çok yarar sağlayacak.

Robin kuzeyin daha değerli olduğunu düşünüyordu.

Köy bir kente büyüdüyse, onun statüsü ve onuru da garanti altına alınacaktı. Parasını kıtanın etkili efendilerinden biri olmak için kullanırdı.

“Demirci ve mücevher ustaları için eğitim merkezi. Bir müzayede ve konaklama, turizm endüstrisini geliştirecektir. Bunu şimdiden yapmalıyım. ”

Manzarayı süslemek için nadir ağaçlar dikti ve 150 lüks konaklama yaptı.

- Konut sakinleri Ars Köyü'ne gidiyor.

Nüfusu 3.000 kişiyi aştı.

“İş hızla büyüyor. Benim köyüm buralarda en fazla nüfusa sahip. İlk gelişme yavaş olmasına rağmen… bir noktada çarpıcı biçimde artacak. ”

9 milyon altın, köyün artık gelişmemiş hissetmediğini gösteriyordu. Lüks bir şekilde dekore edilmiş yeni binalar vardı.

Robin, Haven İmparatorluğu'ndan 4 milyon altın daha aldı. Tabii ki, bu kadar büyük miktarda para ücretsiz değildi.

“Bu parayı kale inşa etmek için kullanacağım. Büyük ve güzel bir kale… köyün turistlerle ününü artıracak ve lordun otoritesini artıracak. Şövalyeler ayrıca bana bağlılık sözü verecek ”dedi.

Bir lordun saltanatı için bir kale şarttı. Buna çok büyük miktarda para yatırılacaktı, ancak açıkça olumlu etkileri oldu.

Orta Kıta'dan gelen tüccarlar lüks inşaat malzemeleri satmak için Ars Köyü'ne geldi. Yapı malzemelerinin çoğunun doğrudan temin edilmesi zordu.

Geçmişte, şehirler özgür şehirlerden ve prensliklerden taşla inşa edilmiştir.

Sakinleri her geçen gün daha da zenginleşti ve ekonomik güç hızla arttı. Köy, Orta Kıta'dan gelen tüccarlar ve turistlerle doluydu.

“Etraftaki tüm insanlar bana gelirse… Ayrıca Orta Kıta'da savaştan etkilenen sakinleri de kabul edeceğim. Evet, param, Morata'nın gelişim hızını yakalayabileceğim anlamına geliyor. ”

Robin konut inşaatını başlattı.

Çok ucuz konut, neredeyse hiç vergi ve mükemmel tesisler nedeniyle, her gün sakinlerin sayısı artmaktadır.

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Ween, Arpen Krallığı'nın topraklarında dolaştı. Weed, bilgi panolarından ünlü av alanları buldu.

- “Avlanmayı seven savaşçı” unvanı alındı.

Tehlikeli canavarları avladıktan sonra verilen bir başlık.

Bu takma adı olan bir kişi, düşmanla karşılaştığında geri çekilmez.

-Savaşan Ruh 10 arttı.

Av nedeniyle dikkat çekici başarılar!

Kısa sürede seviyesi 5'e yükselmişti.

Buna rağmen, o hala sadece seviye 427 idi.

“Hala gitmek için uzun bir yol var.”

Weed Seo-yoon'a sordu.

“Bazı seviyeler kazandın mı?”

"Birazcık."

"Ne düzeyde?"

“471.”

“Heuheuheuk! Aniden iki katına çıktığım gibi. Midem bir hafta önce pijama yemekten (Kore tipi krep) üzülüyor. Bu arada, bu önemli değil ama kılıç ustalığın ne düzeyde? ”

“İleri seviye 8. Bugün 9. seviyeye ulaşacağım.”

“Heoheok, pijama geliyor gibi geliyor.”

Gizli heykeltraşlık tekniği arayışında çok fazla seviye kaybetmişti.

Bardray'ın en az 500 seviyesine ulaştığını tahmin etti. Sadece bir hafta boyunca sadece tatlı patates yedikten sonra açlık yapmak gibiydi.

“Büyürken diğer insanlarla oynamadım.”

Weed, Arpen Krallığı'nın merkez bölgesini Morata ve Vent Şatosu arasında gezdi. Bülten tahtalarında orta bölge hakkında çok fazla bilgi vardı.

Kullanıcılar onları temizledikten sonra zindanlardan çekildiler, bu yüzden saygın avlanma alanları vardı.

“Avlama sahasında lezzetli deniz mahsulleri çorbası yemek. Pek çok insan onları zindana getiriyor. ”

“Çiftlik için çeşitli çiçek dekorasyonları. Uygun fiyatlar, kır çiçekleri. Kaynak hakkında soru sorma. ”

“Grass Porridge Cult'un yeni bir kolu doğdu. Midnight Snack Porridge birimi! Tavuk püresi, jambonlu püresi püresi, bossam püresi. Yeni üyeler arıyorum. Buğday lapası birimi arpa içecekleri sağlayacak! ”

Ünlü zindanlardaki insan kalabalığı nedeniyle, bir pazar oluştu.

Bu gerçeği anladıktan sonra uzak bölgeden merkez bölgeye geri dönen birçok oyuncu vardı.

Mekan harikaydı ve ovalar ve nehirler üzerine ahşap köyler kurulmaya başlandı. Köy sakinleri özellikle gençlerden oluşuyordu.

“Weed-nim, Arpen Krallığını yönetiyor. Krallar ve soylular aynı ama Weed-nim'e inanabilirim. ”

“Cehennemin derinliklerinde olsak bile Weed-nim'e inanacağım.”

Avcılar ve oduncu eşlerini ve ailelerini getirmeye devam etti.

Niflheim İmparatorluğu'nun izlerine sahip yerlerde büyük köyler oluşturulmuştur.

Büyük köylerin çoğu, ulaşımın uygun olduğu ve nehirlere veya ovalara yakın olan yerlerdeydi. Tarih kitaplarında gelişen Niflheim İmparatorluğu'nun kentleri yeniden yaratılıyordu.

Bazı köylerde oyuncuları avlanma ve macera için yerleştikten sonra nüfuslarını arttırdı.

Weed, gezisi boyunca Arpen Krallığı'nın evrimini yaşadı.

Her şehrin özellikleri geliştirildi. Kırsal alanlarda, Arpen İmparatorluğu döneminden binalar vardı.

Yüksek doğum oranı daha fazla savaşçının eğitilmesi anlamına geliyordu. Kaleleri, tahıl ambarlarını vb. Canavarlardan korumaya yardımcı oldular.

Farklı binaların inşası ticari gelişime yol açtı.

Keltun Krallığı asker kampları ve Mapon Krallığı ticaret merkezleri, savaş döneminden kalma binalara örnek oldu.

Vent Kalesi, Niflheim İmparatorluğu'nun zarif mimarisini yansıtıyordu. İnşaat zaman ve insan gücü gerektiriyordu, ancak tarihi ve kültürel değer kattı.

Weed, dolaşırken kral olarak bazı faydalar sağladı. Güçlü ve uyumlu binalar, kentin gelişimine olumlu bir fayda sağlayacaktır.

Arpen Krallığı renkli ve ilginç bir yerdi.

Yeşil şapka ve kıyafet giyen elyonlar hızla kuzeye doğru yayıldı. Perinin doğası gereği, geceleri çiy yediler ve yeni arkadaşlar edindiler.

Başlangıçta doğada kaldılar ancak kısa sürede köylere gittiler.

Ellyonlar mayın geliştirdi ve tarım arazilerinde oynadıktan sonra tahılın büyüme hızını arttırdı.

Arnin, evcil hayvanlara bakmada bir rol oynadı. İneklere, domuzlara ve koyunlara değer veriyorlardı. Sadece bir kaç tane vardı ama her biri binlerce hayvanla ilgilenebildiler.

Gelecekte, kılıç dişli kaplanlar ve griffins gibi tehlikeli avcıları evcilleştirebilirlerdi. Kılıç dişli kaplan kolordu veya gribi şövalyeleri ortaya çıkabilir. Avlanma ve maceraların verimliliğini arttırmanın yanı sıra savaşta da iyi olurlar.

Kuzeydeki değişimler, yolların birbirine bağlanması için çok zamana ihtiyaç duyulduğu anlamına geliyordu. Kullanıcıların aktiviteleri yavaş yavaş genişledi, ancak suçlu bu kısıtlamaların üstesinden gelebildi.

“Hmm, gelişme hızlı. Bunlardan bahsederken, oldukça organik görevler olmalı. ”

Kuzey Kıtasının normalleşmesi.

Gelişmemiş bölgelere rağmen, Orta Kıtaya kıyasla bir takım avantajlar vardı. Weed'in maceraları bir avantajdı.

Ve maceracılar ve tüccarlar Arpen Krallığına katkıda bulundu.

Bu tür bir gelişmenin Haven İmparatorluğu'na göre birçok avantajı vardı.

Niflheim İmparatorluğu'nun başkenti olan Mordred'in büyük ölçekli yeniden inşası esas olarak tüccarlar tarafından gerçekleştirildi.

“Buraya aşırı miktarda mal taşınması gerekiyor.”

“Nehir ve ovaları kullanırsak hızlıca varış noktasına ulaşabilir.”

“Eserler de sıklıkla bulunmakta. Tüccarların krallığı geliştirdiğini unutmayalım. ”

Mordred, tamamen restore edildikten sonra kuzey ulaşım ağının merkezini işgal edecek.

Bir haritada bulunduğu yere bakıldığında, Morata dağların ve nehirlerin ortasındaydı. Mordred, Arpen Krallığı'nın kuzey ve batı bölgelerini birbirine bağlayan ana merkez olacak.

Geçmişte, Niflheim İmparatorluğu'nun başkenti idi, ancak terk edildi ve bir canavarın cenneti haline geldi.

-Mordred yakınındaki Kırmızı Harabeleri keşfedecek bir parti. Geri dönmeden önce av 5 gün sürecek.

-Magician istedi! Mordred'de avlanacak 10 büyücü arıyor.

Bu zindan büyücüler için bir cennettir.

Bir keşif canavarları yenmek için en az 1.000 kullanıcıyla yapılandırıldı.

Canavarlar dağlarda veya zindanlarda saklanmadan sona ermeden önce canavarlara şiddetle saldırırlardı.

Savaştan sonra, Arpen Krallığı'nın ordusu periyodik olarak canavarlarla savaşmak için buraya geldi.

Sonuç, canavarların bir dereceye kadar azaltılmış olması ve enkazın temizlenebilmesiydi.

Niflheim İmparatorluğu'nun kralı 1 milyonluk bir nüfusa sahipti. Binalar yavaş yavaş dışardan restore edildi.

Mimarlar, Dünya Sarayını inşa ettikten sonra, Mordred'e gönderileceklerdi.

Arpen Krallığı'nın mimarisiyle ilgilenen birçok insan vardı.

Orta Kıta, binaları ve şehirleri çoktan tamamladı. Ancak kuzeydeki mimarlar yol, köy ve altyapıyı kendileri oluşturdular.

Birçok acemi mimar, Mordred'i geri yüklemek konusunda deneyim kazandı.

Arpen Kingdom'ın gelişimi, mimarlarla tüccarlar arasındaki işbirliğinden kaynaklandı.

“Mimar gerçekten çekici bir meslektir. Öz emekdir, ancak gelecekte sonsuz olanaklar var. ”

Ween, Arpen Krallığı'nın gelişmelerini sokaklardan izledi.

Rosenheim Krallığı'nda başlamıştı ama Arpen Krallığı ev gibi hissetmeye başlamıştı. Kendi evi gibi rahat bir his.

Kullanıcılar daha ucuz mallar almak, dükkanlarda oturan kadınlar ve dolaşıp dolaşmak için dükkanlarda dolaşıyorlardı.

“Ustalık heykel sanatından çok uzakta değilim.

Arpen Krallığı'nda kalırken bazı güzel eserler ve şaheserler yaratmıştı.

Weed'in el sanatları ve yontma becerisi şu anda% 97 ileri seviye 9'daydı. Son bir adım master seviyesine kaldı.

Son heykel tekniğinin bir sonraki aşaması da yakındı. Time Sculpting% 64 başlangıç ​​seviyesi 8 seviyesindeydi. Time Sculpting'i yükseltmek çok zordu, bu nedenle ara aşamadan büyük beklentileri vardı.

“Henüz sınıf ustalarının ortaya çıkmadığını biliyorum.

Class Master Quest gerçekten büyük bir konuydu. Ancak mesleklerinde uzman olan hiç kimse henüz ortaya çıkmamıştı.

Beceri yeterliliğini arttırmak için sayısız yeni çalışma yaptı. Ne kadar heykel yapmaya devam etse de, yeterlilik fazla artmadı.

Weed farklı bölgelere gitti ve bu malzemeleri heykel yapmak için kullandı. Bazen ay ışığı heykeltıraşlığını ya da demirciliği harekete geçirirdi.

Hayır, daha önce heykel ustalığına ihtiyacım var.

Weed, ustalaşabilme becerisine sahipti.

Son gizli heykel tekniği görevi sırasında kılıç ustası oldu. O sırada, seviyesi 680'di. Güçlü canavarları yendi ve son aşamayı gerçekleştirdi.

Sıkı bir usta kılıç ustası olmanın gerçek yoluydu!

“Uyumlu bir şekilde yükseltirsem, daha düşük bir seviyeye ulaşabilirim.”

Seviyesi hala 400'lerde iken kılıç ustalığı elde edebilir.

Ayrıca Bardray hakkında endişeleri vardı.

Geomchi ile karşılaştırıldığında, seviyesi bir usta kılıç ustası olmak için yeterliydi.

“Eğer fırsat verilirse, en iyi avlanma alanlarını ele geçireceğim ve gecikmeden ustalık seviyesine ulaşacağım.”

Fakat Bardray'ın durumunda, temel becerilerde eğitim almadı. Genel seviyesi ve çok çeşitli becerilerinden dolayı, hala kılıç ustalığında ustalaşmamıştı.

Silahlar, zırhlar, görevler ve istisnai astlar kılıca çok fazla önem vermediği anlamına geliyordu.

“Sadece Bardray değil. Üstat olmaya yakın bir tane daha var. ”

Weed diğer ustalarla ilgili herhangi bir söylenti duymadı.

Meslekler arasında sadece birkaçı buna meydan okuyordu.

Muharebe meslekleri arasında çok fazla rekabet vardı, bu yüzden Bardray gibi biri başarabilirdi. Ancak, zorlu savaşlarda hayatlarını kaybettiler, böylece yeterlilikleri azaldı.

Ancak demirci mesleği farklıydı. Özellikle, demirci Fabio ondan önemli ölçüde önündeydi.

“Demirci ustalığının ustalığında haklı. Umm ......”

Weed, siparişin kendisine takıntılı değildi. Bir sınıf ustası olmak için ilk büyük onur alacaktı.

Heykeltraşlığa hakim olsaydı ve Time Sculpting'i özgürce kullanabilirdi.

“Elbette, birinci sınıf ustalık pozisyonunu işgal edebileceğimi umuyorum.”

Weed avlanmaya ve heykeller yapmaya devam etti.

Başka bir şey yapamadı. Arpen Krallığı'nın gelişimi ele alındı ​​ve kendisi için bir şeyler yapması gerekiyordu.

"Hayat bu. Gece uyuduğumda ve sabah tuvalete gittiğimde bacaklarım geriliyor. ”

Weed'in büyümesinin ardında büyük bir sır yoktu.

Avlanmadıysa ya da devasa bir maceraya atılmasaydı, o zaman heykel yapıyordu!

Zindan ve görevler basitti, bu yüzden çözmeleri sadece iki günlerini aldı.

“Şekillendirmeyi ve Zaman Şekillendirmeyi artıracak bir parça yapmam gerekiyor.”

Küçük heykeller tamamlanabilirdi.

Parlayan bir tilki ya da gerçekçi bir kurt.

Bu tür çalışmalar kullanıcılar arasında popüler olmaya devam etti.

Buna rağmen, Weed usta heykeltraşlığına yardım etmeleri zor olacaktı. Bu tür heykeller yeterlilik oranını% 0,1 artırdı.

Belki başka sanat meslekleri de ustalaşmak kadar zordu.

“Başkalarının bu tür şeyler yapması gerekiyor. Sanat zor bir çağrıdır. ”

Weed aniden yapabileceği bir heykeli resmetti.

“Doğa heykelciliğinden ve ay ışığı heykelciliğinden yararlanmalıyım. Gerçekten büyük bir magnum opus… başkalarının takip edemediği bir şey. Ve ben sadece bir heykel yapabilirim.

Şimdi bir heykel ustası olmak onun önünde haklıydı, onun endişeleri derinleşti.

Sonra ani bir epifani oldu.

“Benim bilgim… Kıta gezerken edindiğim bilgileri kullanmalıyım. Versay Kıtası'nı en iyi tanıyan insanlardan biriyim. Tabii ki, tamamen aynı olamayacağından eminim. ”

Weed kendine karşı dürüsttü. Ama deneyebileceğini düşündü.

“Tamam, hadi yapalım!”

Bu yüzden çok büyük bir heykel yapmaya karar verdi!

Mordred yakınındaki bir yere yerleşti.

Weed, 2.000 pyeong olan bir heykel yapmaya karar verdi.

Versay Kıtası.

Kuzeydeki Jigolath'lardan Huzur Çölü'ne. Doğudaki büyük deniz adaları ve batıdaki ormanlar. Versay Kıtası'nın bu bölümüne göller, dağlar, okyanuslar ve şehirler dahil edilecek.

Okyanusları kullanarak temel ölçeği ifade etmesi gerekiyordu.

“Yağmur ve kar getirmek için doğa heykelciliğini kullanmalıyım. Çöl alanında parlayan bir güneş olmalı. ”

Sadece onu düşünmek vücudunun titremesine neden oldu.

“Mütevazı kalmak zorundayım. Aksi takdirde gerçek bir sanatçı olarak adlandırılmayı hak etmiyorum. ”

Ortaçağda, birkaç dahi sanatçının adı vardı. Sanat eserlerini birkaç yıl hatta on yıl boyunca bitirdiler.

Resmin boyutu büyüktü, bu yüzden onu tamamlamak için çok çaba gerekiyordu.

“Sanat zor bir iştir. Emeksiz sanat yoktur. Sanata hayran olmak için çok çalışmak gerekiyor. ”

Weed, Sculpting Knife yerine bir kürek ve kazma yaptı ve Kuzey Kıtası'nı oymaya başladı.

Arazideki son değişiklikleri görmüştü ve bilgisi konusunda kendinden emindi. Ancak, hafızasını kıtanın geri kalanı için kullanması gerekiyordu. Volkanlar ve kıyı şeridi hakkında belirsiz bir fikri vardı.

Bir sanat eseri olarak, tamamen gerçeklik ile aynı olmak zorunda değildi. Yine de, bilmediği alanlar vardı.

Wy-3 kısa ve uzun mesafeler için iyiydi ancak başka bir yol vardı.

“Yurin, sana kıyafet alacağım.”

“Oppa, ne yapmamı istiyorsun?”

“O ......”

Onu geçmişte şok eden jigolatlar.

Volkanlar bir av festivaline fon olarak havai fişek attı.

Daha sonra güney kutbuna gitti.

Aslında, güney kutbu hala bilinmeyen ve keşfedilmemiş bir alandı. Ancak Yurin bazı kitapları kullanarak bir resim çizebilirdi.

“Oppa, kütüphanede güney kutbu ile ilgili bazı kitaplar buldum ……”

"İlgilenmiyorum. Bu sadece bir kitap. ”

“Bir yığın hazine var.”

"Nerede? Hadi gidelim!"

Picture Teleportation kullanarak kitaptaki yeri ziyaret ettiler.

Weed ve Seo-yoon, kuzeyin sert soğuklarını yaşadılar, bu yüzden sıcak giyindiler. Yellowy ve Goldman kalın giyinmişti ve Phoenix de getirildi.

Ancak bazı yerler için hazırlıklı olamadık.

Güney kutbu tamamen farklı bir seviyeydi.

- Güney kutbuna geldin.

Geniş buzul bölgeleri, 6 cesaretini kalıcı olarak arttırdı.

-Şiddetli soğuk algınlığı hissettin.

Yetenekler azaltıldı.

Soğukta nefes alıyorsunuz ve giysilerinizin dayanıklılığı düşüyor.

Swaeeeenng!

Rüzgarın sesi bile farklıydı.

Soğuk rüzgar hızla esti.

“Şey… çünkü böyle. Yakında… uyum sağlayabileceksiniz. ”

Weed hamamböceğinin hayatta kalma yeteneğine sahip olduğuna inanıyordu. Ama bir penguen soğuktan öldüğünü gördükten sonra fikrini değiştirdi.

Buzun yaşayan ruhları, etraflarında yaşayan şeyleri aramak için dolaşıyorlardı.

Ciddi bir kriz içindeydiler ve hayatları bozulmadan avlanmayı zorlukla başardılar.

Phoenix inledi ve söyledi.

“Burası kalmamız gereken bir yer değil efendim.”

“Sanırım öyle… hayır, umrumda değil ama geri dönmemiz gerektiğini düşünüyorsanız o zaman yapacağız.”

Phoenix bile zindandan zar zor geri dönebildi.

Sarı, ancak donmuş bir boğa olmaktan kurtuldu.

Kıtanın bu kısmını kendi bedenleriyle yaşadılar. 10 yasak bölge kadar zorlayıcı olan özel bir ortam.

Araziyi kontrol ederken avlanma!

Yurin ve Seo-yoon bu konuda çok yardımcı oldular. Seo-yoon kütüphanedeki alan hakkında kitaplar okurken Yurin onu her yere götürürdü.

Yellowy, heykelcikler ve Bingryong gibi heykelsel yaşam biçimleri bile harekete geçirildi.

“Ummoooooo.”

Yellowy, denizleri ve nehirleri temsil edecek bir alanı sürdü.

“Bu geniş, bir toprak parçası ama materyaller eksik.

Avcılar diğer bölgelerden taş ve çamur getireceklerdi. Kuzey ve güney kutuplarını ifade etmek için Bingryong gerekliydi.

"Bu harika. Nefes ver."

Buz heykelleri yapmak.

Kuzey Kıtası bir hafta sonra tamamlandı.

Buna karşılık, Orta Kıta iyi tanınmıştı, bu yüzden bu konuda çok fazla araştırma yapmasına gerek yoktu. Ancak nehirler, yollar ve köyler karmaşık bir şekilde birbirine bağlıydı, bu yüzden ifade etmesi zordu.

Çölle dolu geniş Güney Kıtası neredeyse çok kolaydı!

Doğu ve batı kolay değildi, ama doğru ifade etti. Umutsuzluk Ovası'ndaki ork kaleler bile açıkça temsil edildi.

Weed heykel yapmak için 2 ay geçirdi.

Daha fazla yeri ziyaret etti ve geride kalmamak için avlandı. Ünlü zindanlar ve avlanma alanları hakkında bilgi edinildi ve onu Seo-yoon ile temizledi.

Sadece avlanmaya konsantre değildi, bu yüzden sadece 2. seviyesini daha yükseltti.

“Şimdi% 80 tamamlandı.”

Weed bu parça konusunda kendinden emin oldu.

Kıtayı tam olarak yapamadı. Bu imkansızdı. Mümkün olduğunca ayrıntılıydı ancak görevinde bazı hatalar olması zorunluluğu vardı.

Bununla birlikte, 2,000 pyeong'du, böylece bir magnum opus ortaya çıkacaktı.

Goldman bu konuda özellikle önemli bir rol oynadı.

“Üzerine basarken heykele zarar vermediğinizden emin olun.”

“Gol gol gol gol, dikkatli olacağım.”

“Bu, sanata katılman için bir şans. Goldman, bu deneyim nadir değil mi? ”

“Bu değerli bedeni yabani otları çekmek için kullanarak yanlış ustayla tanıştım.”

Yabancı otları çeken heykelsel bir yaşam biçimi!

İzleyen diğer kullanıcılar, Weed'in heykel seviyesinde hayretler içindeydi.

İlk bakışta heykelin Versay Kıtası olduğu belli değildi.

Kaleler, köyler ve dağlar. Ticari bölgeler, yerleşim alanları, caddeler ve Büyük Yapılar yeniden üretildi. Nehirler doğru yönde akıyordu ve bereketli sular vardı. Limanın, büyük okyanusa doğru akan boyunca yüzen küçük, ahşap yelkenli gemileri vardı.

Elflerden ihtiyaç duyulduğunda küçük tohumlar ekmeleri istendi. Böylece, altın tarlalar ve tahıl ambarları vardı. Madenlerin olması gereken tüneller bile vardı.

Yağmur toprağı ıslattı ve nehrin sularının yükselmesine neden oldu. Jigolaths'taki volkanlar ara sıra gerçek duman yayarlardı.

Önemli olan, kıtanın çevresinde sabit bir hava sirkülasyonu olduğuydu.

Weed ilk başta bir harita çizmeyi amaçlıyordu ancak daha karmaşık ve karmaşık bir hal aldı.

Gelişen ve gelişen Orta Kıta ile karşılaştırıldığında, Arpen Krallığı hala kırsal bir duygu verdi.

Işık Kulesi gibi güzel heykeller vardı.

Artık yere dayanamayacağı bir parça!

Weed bakışlarını gökyüzüne çevirdi.

“Dünya sadece toprak değil. Tabii ki, emlaklar çok önemli ama bunun sonu değil. ”

Heykelde zaten yağmur bulutları vardı. Fakat gökyüzünde güneş ve yıldızlar olmalı.

“Ay Işığı Şekillendirici!”

Ay ışığı heykeltıraşlığı gökyüzünde takımyıldızları üretmek için kullanıldı. Parlak yıldızlar, ay ve güneş yaratıldı!

Doğal bir akış oluşturmak için Time Sculpting kullanılmıştır.

Heykel, zemini aydınlatırken güneş, ay ve yıldızlar hareket ederken bir mucize yarattı.

Versay Kıtası'nı çok daha güzel hissettirdi.

"Bu bir hataydı. 2.000 pyeong çok küçük. 10.000'den fazla pyeong yapmalıydım. ”

Sınır, güneşin doğuşunu ve batışını mükemmel bir şekilde ifade edemedi.

Yine de, Weed burada durmaya karar verdi. Sonsuz açgözlülüğe düşkün olursa, heykel asla bitmezdi.

Doğa Heykelciliği ve Zaman Heykelciliği ile yapılmış bir heykel.

"Halloldu. Hala pişmanlık duyuyorum ama… kıvırcık erişte erişteleri hala lezzetli. ”

-Lütfen yeni heykelin adını yaz.

“Versay Kıtası”

- Versay Kıtası doğru mu?

“Bir dakika bekle. Daha iyi bir isim… Yaşayan Versay Kıtası mı olmalı? ”

- Yaşayan Versay Kıtası doğru mu?

“Bu hala biraz garip görünüyor… sadece güzel bir dünya olarak adlandırın.”

-Güzel bir dünya doğru mu?

"Evet. Güzel bir isim düşünemiyorum. ”

-Nature Magnum Opus! Güzel bir dünya tamamlandı.

Doğanın sürecini kullanan kesinlikle ölümsüz bir heykel!

Weed ismi, heykel tarihinin dışında bırakılamaz. Yarattığı muhteşem sanat eseri ve olağanüstü başarılar bugünün çalışmalarına yol açtı.

Versay Kıtası'nın bir heykeli.

Şaşırtıcı bir karmaşıklık ve canlılık gösterir.

Sanatsal değer yüksek ve aynı zamanda kıtanın coğrafyasının gizli yönlerini ortaya koyuyor.

Bu, herkesin seveceği canlı, nefes alan bir heykel.

Sanatsal Değer: 14,261.

Özel Seçenekler: A Beautiful World'ün 100 km içindeki tüm hayvan ve bitkilerin canlılığı artacak.

Bir hayat çeşmesi, onu ziyaret edenler sağlıklarına kavuşacak ve manaları bir hafta boyunca% 55 arttı.

Tüm istatistikler 24 oranında artacak.

Coğrafya ile ilgili yeni bilgiler elde edilir, böylece zeka ve bilgelik 2 ile sürekli artar.

Maceracılar 'Sezgisel Gözlem' becerisini kazanabilecekler.

Yakındaki hayvanların ve bitkilerin doğum ve büyüme oranları artacaktır.

Doğa temizlendi.

Şu anki Nature Magnum Opus sayısı: 2.

- Heykeltraşlık becerisinin yetkinliği artmıştır.

- El sanatlarının beceri yeterliliği artmıştır.

-Fame 9,384 arttı.

-Artık 25 arttı.

- Bilgelik 3 arttı.

- İstihbarat 14 kişi arttı.

- Görüş 2 arttı.

-Doğa'ya yakınlık 65 arttı.

-Tüm istatistikler Magnum Opus heykeline ek 3 puan kazanacak.

Canavarlar dışındaki tüm türler arasındaki ilişki dostça olacaktır.

- Time Sculpting'in beceri yeterliliği 10. seviyeye ulaşmış ve orta düzey Time Sculpting'e dönüştürülmüştür.

Zamanla ilgili harika bir aydınlanma aldınız.

Moment Sculpting dünyayı durdurabilir.

Tanrılar, zaman çerçevesi dışında bir müze yaratırken karışmaz.

“Ohhhh.”

Weed'in yüzünde çürümüş bir gülümseme parladı.
Share Tweet