Bölüm 1-3. Gezici Yaşamın Başlaması!

Yazı Boyutu :

Önceki Sonraki

Death March Kara Hajimaru Isekai Kyusoukyoku 1-3. Gezici Yaşamın Başlaması! Makine Çevirisi ile www.makineceviri.xyz adresinden okuyorsunuz... Daha fazlası için yorum yapıp siteyi paylaşabilirsiniz... Novel, Novel Oku, Light Novel, Web Novel, Türkçe Novel, Makine Çeviri, MakineÇeviri, Makine Çeviri Oku, Death March Kara Hajimaru Isekai Kyusoukyoku Oku, Death March Kara Hajimaru Isekai Kyusoukyoku Makine Çeviri Oku, Death March Kara Hajimaru Isekai Kyusoukyoku 1-3. Gezici Yaşamın Başlaması! Türkçe Oku, Death March Kara Hajimaru Isekai Kyusoukyoku 1-3. Gezici Yaşamın Başlaması! Online Oku, Makine Çeviri, Death March Kara Hajimaru Isekai Kyusoukyoku 1-3. Gezici Yaşamın Başlaması! Novel Oku Makine Çeviri, Makine Çevirisi ile Novel Oku , Türkçe Oku,

"Merhaba, burada Suzuki. Karakterimin adı Satou, ama ben Suzuki."

Bu monolog yapmak yerine biriyle konuşmak istiyorum!

Rüyada bir iz yokken devam ettiğinden, insan yerleşimi aramaya karar verdim.
Neyse ki geniş haritanın kenarında, bir tür otoyol varmış gibi görünüyor.

O zamandan beri üç gün. Gece gündüz yürüyordum ama hala orada yarıya kadar.
Dayanıklılık giderek azalır, ancak yine de 2800/3100. Her gün yaklaşık 100 azaldı.
Bu bir oyun olsaydı 28 gün daha iyi olmalıyım, ama ben zaten sınırımdayım.

Durumum veya hayalim yüzünden olup olmadığından emin değilim, ama yorgun hissetmiyorum. Uykum geldi ama dayandım.
Şu anda yürüyorum, dayanıklılık azaltma oranım olsa bile, gerçekten farklı değil. Dayanıklılığın etrafından atlarsam koşmaktan daha hızlı düşer ancak dürüst olmak gerekirse, hala hata payı içindedir.
O zaman neden şimdi yürüyorum? Çünkü ben özgürüm.

Anlamadın mı
Evet.

Başlangıçta koşarken bir adam karaoke şarkı söylüyordum.
Aslında repertuarım küçük. Hemen şarkı bitti.
Çevredeki manzara muhteşem ama maalesef nadiren değişiyor.

Sonra uzun kütüğü okumaya karar verdim.

Ben bir metin çılgınlığı değilim ama amaçsızca bir yolda sessizce yürümek acı verici olduğu için, ilk girişten itibaren günlükleri okumaya başladım.
Elbette, çalışırken metin okumak zor, ben de yürümeye başladım. Kütükleri okuduğumda emilirken, otoyola çıkmadaki asıl amacımı unuttum.

Günlük [Magic Art: All Map Exploration kullanılıyor] ile başladı, ardından [Tanrılan ~] Lizardmen ve Dragonewts'i Ejder Tanrısına kadar yenmek için mesajlar.
Daha sonra [Haritadaki Tüm Düşmanları Yendi] ve son olarak [Kaynak: Conquered Dragon God Valley] var. Kaynak? Bu da ne? Gizemli sözler ortaya çıkıyor.

Sonra kütük ganimet ve seviye yukarı kaydı ile devam eder.

Yağma kayıtları kütüğün% 80'ini kaplar. Ortak altın ve donanım. Sonra boynuz, diş ve pul gibi çeşitli ejderha malzemeleri. Buna kadar yağma miktarını ve kalitesini anlayabiliyorum, fakat bunun aksine kalanlar garip.
Kertenkeleler ve Dragonewts cesetleri depoda saklanır. Necromancer'ın kullanımı için mi?
Kalanlar muhtemelen ölçek kabilesi tarafından yiyecek ve yakıt gibi kullanılan günlük mallardır. Öyle şeyler koyamam ama ... üstelik hepsi [Kırık ~] önek olarak adlandırılıyor, bunlar çöp değil mi?

Tahmin edilebileceği gibi, on binlerce detaydan okumak zahmetli olurdu.
Neyse ki, WW depolama penceresi öğe türüne ve kullanıcı etiketine göre arama yapmanızı ve sınıflandırmanızı sağlar.

Onları gereken çalışma adımlarını azaltmak için ortak bir arayüz olarak tasarladım. En yeni OS filer ile aynı seviyede yapmaktan gurur duyuyorum.
Elbette isteğe bağlı klasör işlevselliği de var, ancak çantanın içindeki saklanan öğeye dokunduğunuzda,
Elbette, öğeyi de sürükleyerek çıkarabilirsiniz. Ayrıca, kullanıcıya kayıtlı öğeleri özel sekmeye koyabilirsiniz. Bu eklendi, çünkü bir akıllı telefon her zaman arama kelimesini girmek can sıkıcı bir durum.

Hikaye bir süre dolaştı. Program programına çok uzun süre dayanamıyorum.

Öğeleri düzenlemeye başlamak için iki depolama penceresi açtım. İlk önce, her genel tip için bir klasör oluşturuyorum. Sonra içindeki alt tipler için alt klasör yaratacağım.

Ayar ekranında [Otomatik Olarak Aynı Ürün Tipini Yığın] seçeneğini etkinleştirdim.
Bu etkin olmasa, toplam öğe sayısı çok fazla olurdu.

Bu arada, FFW ve WW’de üst üste binme konumuna böyle diyoruz. Terim çoğu RPG'de var, bu yüzden açıklamayı ihmal edeceğim. Etimolojinin eski simülasyon masa oyununda kazık parçalardan mı geldiğini merak ediyorum.

Her neyse,

Altın yağma çoğunlukla paradır.

En çok sayıda [Eski İmparatorluk Altın Sikke]. 101.2K, vay. Bir tane çıkarmayı denedim, oldukça büyük ve ağır. 500 Yen jeton kadar büyük ve beş 100 Yen jeton kadar ağır. Doğru hatırlıyorsam, yaklaşık 30 gram. Gerçek dünya parasında, jeton yaklaşık 4-7 gram olduğundan, bu miktar çok büyük ve ağırdır. Hesaplarsak, toplam 303 Ton ... saçma bir ağırlık. Gerçek dünyada, yılda yaklaşık 2500 Ton altın çıkarılmaktadır. Bu kadar çok altın istiflemek, çok Ejder-ish.

Bir sonraki sayısız yaklaşık 40K [Saga İmparatorluğu Altın Sikke]. Çok sayıda imparatorluk olup olmadığına veya eskisinin ejderha tarafından tahrip edilmesinden sonra inşa edilmiş yeni bir imparatorluk olup olmadığına merak ediyorum. Bunu da çıkarmayı denedim, 500 Yen jetonundan biraz daha küçük ama ağırlık sadece 7 gram.

Üçüncüsü, Kırmızı Hazine 30K. Fantezi benzeri para görünür! Dışarı çıkardığınızda, yakut benzeri bir görünüme sahip antik altın sikkenin yarısı kadar ağırdır. Bazen siber (civciv?) Hissi yaratarak içeriden bir ışık parlamasını sağladı. Biraz gizemli.

Gerisi [Antik İmparatorluk] 10K gümüş ve bakır madeni paradır. [Saga İmparatorluğu] ve [Shiga Krallığı] gümüş, küçük gümüş, büyük bakır, bakır, paralar. [Kutsal Krallık Sürükle] büyük gümüş, gümüş, bakır ve [~ Kingdom] ekine sahip çeşitli paralar. Bunların hepsi toplam 7000'dir. Şimdilik, ülkeye göre sıralıyorum.

Yine de, WW ve FFW'nin para setleri yoktu ... WW'de Wol denir ve FFW'de Kaane var, yanında başka para yok.
Bu çeşitli para birimleri ara verdiğim sırada gördüğüm sınav gösterisinden gelebilir ve bu hayali etkileyebilir.

Paranın yanı sıra mücevher, süs eşyaları ve sanat eserleri de vardır. Basit bir gümüş yüzük, zümrüt yumruk, süs tacı, yaşam boyu altın figür, dekoratif kısa kılıç ve yaklaşık 300K numaralı pek çok değerli şey.

Çoğu normal ürün arayan sadece pahalı, ancak toplamın yaklaşık% 5'inde karışık sihirli eşyalar var.

Sihirli eşyaların ayrıntılı bilgileri çok uzun, bu yüzden okumaya göz atmıştım. Bir bülten tahtası üzerindeki anlamını anlamadığınız internet argo okumak gibi düşünün. WW ve FFW’de takılı mücevher bulunmamaktadır.
Bazı açıklamaları anladığımda, dikkatimi çeken bazı şeyler var. Günde 100 litre su üretebilen [Cehennem Suyu Sürahisi (Su Şişesi)].

Bulduğumda ve suyu içtiğimde [Cehennem Suyu Sürahisi'ni] çıkardım. Yüzümü ve saçımı onunla yıkamak istedim ama vazgeçtim, çünkü meteor yağmuru tozu hala etrafta yüzüyordu.

Diğer şeyler; 1000 adet para tutabilen, [Magic Wallet], 30'a kadar 30 çeşit çeşit istifleme imkanı [30 Holding Bag]. Bu 3 şeyi favorilere koydum.

Sonsuz depolamaya sahip olduğum için sihirli bir çantada hiçbir anlamı yok, ama çantadan içeri girip çıkan uzun bir kılıç görmeyi seviyorum.

İkinci gün hazine örgütlendikten sonra bu duygularla sona erdi.



Üçüncü gün bununla devam et. Saat 0'ı aştı. Her 4 saatte bir saatimi bıraktığımdan beri gerçekten üçüncü gün olduğundan emin değilim.
Yorgun olduğum için, bu çorak topraklarda yatarsam, onun yerine yürümeye devam ederim. Bu gece dolunay var, görünürlük sorunu yok.

En iyi yemeği en son kaydetme prensibine sahip olan silah ve zırhları kontrol etme zamanı.

Materyalleri ve cesetleri göstermek için türü sıralarım. Kayıtlara göre Sadece birkaç kertenkele ve dragonewt cesetleri var. Bu büyük olasılıkla, tüm darbeyi alan göktaşı nedeniyle, fazla kalıntı kalmayacak. Ancak bir sürü ejderhanın cesedi var. Yenilen Log, 2-3 katı olduğunu gösterir. Burası bir filin mezarlığının ejderha versiyonu gibi.

Çoğu, vücut kısımlarından elde edilen malzemelerdir, ancak aynı zamanda demir külçeleri, şifalı bitkiler, kereste ve taş da vardır. Muhtemelen meteorların ezdiği şeylerdendir. Rasgele vücut parçaları ve ölçekler çoktur. Tipinden bağımsız olarak, bunlardan 7.9600K'sı vardır. Eski bir ejderha derisi küfü ve kabuğu bile vardır.

“Büyük, ölçek bu kadar büyükse, vücudun ne kadar büyük olduğunu merak ediyorum.”

Merakımı kaybedip, yetişkin bir ejderhanın ölçeğini çıkardım, yaklaşık 50 cm. Ben varken, kontrol etmek için ejderhanın ölçeğini çıkardım, avuç içi büyüklüğünde.

[Bozuk] öğe belirli bir klasöre yerleştirilir. Onu atmayı düşünüyordum, ancak değişmeyen bir çöp dağı olabileceğinden durdu.

Sonunda, bu ekipman.

30K civarında bir şey var. Ölçek kabilesi mızrakları özellikle çoktur, [Ölçek Kabilesi ~] ile başlayan şeyler 20K civarındadır. Sihirli öğeler de değildir, hepsi bakırdan veya demirden yapılmış normal öğelerdir. Sadece birkaç garip zırh var.


Bir kabilenin mızrağını ölçmeye çalıştım. Keskin kemik ucu ile 2 metre uzunluğunda ahşap sapı çıkıyor. Bunu denediğimde delip geçemiyor, bu yüzden muhtemelen bir savaş mızrakı değil.

Sihirli eşyalar [Dragon Skin Armor] veya [Dragon Scale Armor] gibi, baskın kabile tarafından kutsanmış eşyalara benziyor. 100 civarında. Bunlar muhtemelen kabile zırhı.

Kalanın 10K'sı [Dragon] tabanlı büyük kılıçlar, mızraklar ve fiyonklar. Bunlar muhtemelen ejderhaları döken (ölçek kabilesi) insanların mirası.

Özel efektler mücevherler, ama efektleri anlamıyorum bu yüzden şimdilik bırakalım.

Birçok ilginç şey var, özellikle [Kutsal Kılıç] ve [İlahi Kılıç]
Uzun süredir kaybedilen Chuuni kalbim uyarıldı.

Neden bu [Kutsal Kılıç] 'ın adı [Excalibur], [Durandal] ve?
Katana'nın [Muramasa] ve [Kotetsu]

"Gerginlik ~" olarak da adlandırılanlar var

Excalibur'u çok severim. Çok ağır olmalı ama dikkatsizce sallıyorum. Güzel ışık izleri çıkıyor. Ancak fiziksel silahlar için kılıç dezavantajlı değil midir? Ama gösterişli oyunlarda popüler.
Evet, İlahi Blade için belirli bir isim yok.

Kılıcı kullandığımda kılıç becerisi almayı umuyordum, ama olmadı. Düşmanı kılıcımla yenersem büyük olasılıkla ortaya çıkacak.

Sıra dışı şeyler de var. Toplar ve ballistas Bu genellikle gökyüzünde uçan düşman karşı mücadele etmek için kale yerleştirilir. Açıklamaları inceleyerek, barut kullanmadığını, bunun yerine sihirli gücü kullandığı görülüyor.

Bir tane daha, silah!
Tabanca 100, Tüfek 50. Sihirle çalışan tabanca 12. Sadece kayıt için, FFW'de silah yok.
En küçük sihir tabancasını çıkardım.
Aşırı süslemeli Derringer büyüklüğünde bir silah. Tetik koruması takılı.

Gerçek dünyada, silahların emniyet kilitleri var, burada 0, 1, 3, 10 ölçekli bir anahtar. Ölçeği 1'e ayarlıyorum.

Bir elinizle yakınlardaki bir kayaya nişan alıp tetiği çekiyorum.

Bir psshh sesi çıkıyor, ancak çekimde hiçbir iz görülmedi.
Kayayı onayladığımda, 10 yen jeton kadar büyük bir delik delindi. 2 metre kalınlığında sert bir kaya. MP tüketimi 1'dir. Geri tepme yoktur, duygu gibi bir lazer silahıdır. Bu fantezi yerine tamamen SF.
Ölçek 10'a ayarlandığında, kaya tamamen ezildi. Bu, Ogre seviyesindeki şeytanları tek seferde öldürür. Milletvekili tüketimi 10'dur.

"Bu çok verimli."

Bir oyunun dengesini tamamen kıracak bir öğe. Kimse sihir kullanmak istemez.

Ondan sonra, 1 saat boyunca hareket ederken silahla oynadım.


İtems


Genel olarak öğeleri kontrol etmeyi bitirdim, daha önce beni rahatsız eden bir şey düşünmeye başladım.

"Yine de Kaynak nedir?"
Kendime mırıldanıyorum.

Tomruktan [Kaynak: Conquered Dragon God Valley] hakkında.

... bu muhtemelen vergi stopajıyla ilgili değildir. Kayıt

kütüğünün yanı sıra, başka hiçbir yerde [Kaynak: Conquered Dragon God Valley] 'den hiç söz edilmedi.
Genelde "Yine de bir rüya" derdim ama bir şey beni rahatsız ediyor.
Koşarken düşünerek hızını değiştirmek, bir şeyi bulmak gibi hissediyorum, iyi hissederken koşmaya daldım, her şeyin iyi olduğunu hissediyorum.

Kendim söylersem tutarsızım.
Konuşmadan günlerce geçirmek, sonuçta iyi değil. Bunun için uygun değilim.

Bilmeden önce 1 gün boyunca yürüdüm ve sonunda neredeyse karayoluna ulaştım.
Haritaya göre insan yerleşimi yoktur. Kuzey batıdan batıya giden karayolu görebiliyorum.
Bu arada, harita üzerinde yanımda hiçbir varlık yok.
Acaba felaket ve depremlerle felaket olan aka meteorit yağmuru korkusuyla kaçtılar mı merak ediyorum.
Yarı fırında koşmayı bıraktım ve yürümeye başladım.

"

Beklendiği gibi, 3 günde bir olmamak başımı kaşındırıyor.
Su kaynatmak mümkün değil, fakat su var. Neyse ki toz bulutu azaldı, kiri yıkamak mümkün.

Kıyafetlerimi ve ayakkabılarımı depoya koyar, uygun bir kaya bulur ve kafamın üstünden su dökerim.

“Biraz soğuk ama hayata geri döndüm.”

Rahatladığımı hissetmeden, yağmalardan temiz giysiler çıkardım ve suyu sildim.
Serinletici bir şekerleme almak için, ganimetten kanopili uygun bir yatağı alıp yere koyuyorum.

O gün 3 gün sonra ilk kez uyudum.

Ertesi sabah, gölgelikte çamaşır asabileceğimi farkettim, bu yüzden kıyafetlerimi kovadan saklamaya alıp yan yana asardım.

Bundan sonra yarım gün sarsıntılı yerken yatakta tembellik yaptım.
Birisinin otoyoldan geçmesini bekliyorum, ama öğleden sonraya kadar radarda değişiklik yok.

“Bu hafif bir roman ya da manga olsaydı, hırsız tarafından saldırıya uğrayan bir prensesle tanışırdım ~”

Şablonu seviyorum.

"Rüyamdaki servis çok kötü."

Kolayca hazinelerim ve önemli düzeyde seviye atladığım için şansımı zorluyorum.
Bu bir hayal veya masal olsaydı bir bayrak olurdu, ama hiçbir şey olmadı.

Kuru kıyafetlere geçtikten sonra karayoluna doğru yürümeye başladım.
Önceki Sonraki
Share Tweet