Bölüm 62: Bölüm 13 - Kralların Savaşı (4)

Yazı Boyutu :



Omniscient Readers Viewpoint Bölüm 62: Bölüm 13 - Kralların Savaşı (4) Makine Çevirisi ile www.makineceviri.xyz adresinden okuyorsunuz... Daha fazlası için yorum yapıp siteyi paylaşabilirsiniz... Novel, Novel Oku, Light Novel, Web Novel, Türkçe Novel, Makine Çeviri, MakineÇeviri, Makine Çeviri Oku, Omniscient Readers Viewpoint Bölüm 62: Bölüm 13 - Kralların Savaşı (4) Oku, Omniscient Readers Viewpoint Bölüm 62: Bölüm 13 - Kralların Savaşı (4) Makine Çeviri Oku, Omniscient Readers Viewpoint Bölüm 62: Bölüm 13 - Kralların Savaşı (4) Türkçe Oku, Omniscient Readers Viewpoint Bölüm 62: Bölüm 13 - Kralların Savaşı (4) Online Oku, Makine Çeviri, Omniscient Readers Viewpoint Bölüm 62: Bölüm 13 - Kralların Savaşı (4) Novel Oku Makine Çeviri, Makine Çevirisi ile Novel Oku , Türkçe Oku,

Bölüm 62: Bölüm 13 - Kralların Savaşı (4)

Lee Sungkook sistem mesajı karşısında şaşırdı ve mırıldandı.

"Yeni bir senaryo daha..."

Kesinlikle iyi bir zamanlama değildi. Mevcut senaryonun net koşullarını tamamlayamadan başka bir senaryo ortaya çıktı.

Yeni senaryoyu gelir gelmez açtım.

+

[Ana Senaryo # 4 - Kralın Nitelikleri]

Kategori Ana sayfa

Zorluk derecesi: A

Temiz Koşullar: Gwanghwamun'da bulunan 'Mutlak Taht'ı işgal edin.

Zaman Sınırı: 8 saat.

Tazminat 10,000 sikke

Başarısızlık: -

* Bu senaryoya yalnızca 'Kral Yolu' gizli senaryosunu tamamlamış olanlar meydan okuyabilir.

* Mutlak kralın diğer tüm krallar üzerinde mutlak hakimiyeti vardır.

* Bu senaryo için ek özel açık koşullar vardır.

+

Durum iyi değildi. Grubumuz henüz Bayrak Mücadelesi'nin hedefini ele geçirememişti.

Yükümüz iki katına çıkmıştı. Tiran Kral'ı devirip Changsin İstasyonu'nu işgal ederken tahtla ilgili senaryoyu da tamamlamalıyım.

Orta düzey dokkaebi şöyle dedi.

[Kafası karışmış yüzlerinize bakın. Lütfen çok fazla endişelenmeyin. Bu senaryo yavaş ilerleyecek].

Gwanghwamun herkesin tedirginlik içinde olmasına rağmen hareketsizdi. Bu doğaldı. Hayatta kalan krallar dokkaebi'yi dinlemenin ne kadar önemli olduğunu biliyorlardı.

[Tahmin ettiğiniz gibi, dördüncü ana senaryo tahta oturacak tek kral olmaktır. Tabii ki kral olmak herkesin o tahta oturabileceği anlamına gelmiyor. Sadece niteliklerini kanıtlamış bir kişi oraya oturabilir].

Orta dokkaebi kötü bir kahkaha attı.

[O zaman ilk niteliği açıklayacağım.]

+

[King's Qualification]

1. 「 Tahtın sahibi herkesten daha cesur olmalıdır. 」

-Mutlak Taht asla 'zayıf bir kral' istemez. Tahta meydan okumak için en az bir siyah bayrağa sahip olmalısınız.

(Ek nitelikler bir süre sonra yayınlanacaktır.)

+

Siyah bir bayrak. En başından beri iğrençti.

[Huhu, sebep verildi. Şimdi eğlenceli bir hikaye yap!]

Ara dokkaebi ortadan kayboldu ve Yoo Sangah endişeli bir ifade takındı.

"Eğer bu bir siyah bayraksa... 20 istasyonu işgal etmeniz mi gerekiyor?"

"Doğru."

Grubumuzun kahverengi bir bayrağı vardı. Bu, 10 istasyonu işgal ettikten sonra elde edilebilecek bir bayraktı.

"Ne yapacağız? Siyah bayrak oluşturmak için 10 istasyona daha ihtiyacımız var. Yakınlarda boş istasyonlar varsa..."

"Bu, boş istasyon olmadığı için ortaya çıkan bir durum."

"Ha?"

Bildiğim kadarıyla, bu noktada hiçbir kral siyah bayrağa ulaşamamıştı.

"Unuttun mu? Bir bayrağın rengini değiştirmek için tek bir yöntem yoktur.

Bir istasyon ele geçirildiğinde bayrağın başarı değeri yükselir. Ancak, başarı değerlerini çok daha hızlı elde etmenin bir yolu vardı.

"Ah...!"

Bu, başka bir temsilcinin bayrağını almaktı. Şu anda Gwanghwamun'da bayrakları olan bir grup kral vardı.

Parti üyelerini sakinleştirdim.

"Endişelenmeyin. Bu beklenmedik bir şey değildi. Planladığımız gibi devam edeceğiz."

Planlandığı gibi. Bunu söyledim ama kolay olmayacaktı.

Gwanghwamun'un üzerinde savaş bulutları dolaşıyordu. Fırtına patlamadan hemen önce soluksuz bir gerilim vardı. Silahların çekilme ve savaş hatlarının düzenlenme sesleri duyuluyordu.

İnsanlar yakında hareket etmeye başlayacaktı.

Terfi için yarışanlar şimdi birbirlerini gerçek kılıçlarla öldüreceklerdi. Daha geniş bir bölge isteyenler daha fazla istasyon işgal etmek için birbirlerinin bayraklarını alacaklardı.

Birbirlerini öldürüp daha iyi eşyalar elde edeceklerdi. Hayatta kalmak içindi bu.

Lee Sungkook etraflarındaki binaları izledi ve gerçeküstü bir ses tonuyla mırıldandı. "Çok korkutucu. Burası gerçekten Güney Kore mi?"

"Burası Güney Kore. Hâlâ Güney Kore."

"Temsilci-nim, korkmuyor musunuz?"

"Korkuyorum."

Yalan değildi. Açıkça korkuyordum. Dürüst olmak gerekirse, sık sık böyle hissediyordum. Hayatta Kalmanın Yolları'nı okusam bile, yine de sıradan bir ofis çalışanıydım. İfade etmesem de sık sık hayatta kalıp kalamayacağımı merak ederdim.

Tabii ki endişelerim uzun sürmedi. Çünkü bunu düşünmek faydasızdı. Bu her dünyada aynıydı.

Mino Soft'ta çalışan Kim Dokja artık Hayatta Kalma Yolları dünyasında yaşayan Kim Dokja'ydı. Ben istesem de istemesem de ölüm gelecekti. En önemli şey...

"En azından şu anda yaşadığımı hissediyorum."

[Özel beceri, 'Dördüncü Duvar' etkinleştirildi!]

Birden arkamı döndüm ve Lee Sungkook'un saygılı gözlerle bana baktığını gördüm.

"Temsilci-nim'e baktığımda..."

"Saldırın!"

Lee Sungkook'un sözleri bitmeden birinin bağırışı duyuldu. 300 metre ötede, kuzeye doğru yürümeye başlayan bir kral vardı.

O da benim gibi kahverengi bayraklı bir kraldı. Çok uzakta olduğu için yüzünü göremiyordum ama muhtemelen küçük bir bölgenin kralıydı.

Neredeyse aynı anda Gwanghwamun'da saklanan savaş lordları da ortaya çıkmaya başladı. Her biri mükemmel savunma ekipmanlarıyla silahlanmıştı.

En göze çarpanı, görkemli renklerde bir İskoç eteği giyen bir adamdı. Kim olduğunu bakmadan anlayabiliyordum.

Hedefimiz, Tiran Kral ve Dobong-gu ile Seongbuk-gu'nun yönetimi.

Verdiği his yeniydi. Seul'ün Yedi Kralı arasında en büyük kuvvetlere sahip olan Tiran Kral. Şimdi o harekete geçtiğine göre, 1. Havari ve üç krallığın kralları harekete geçecekti.

"Belki de çoğu Dört Yin Şeytani Kafa Kesen Kılıcın peşinden gidecektir."

Aslında kralların yürüyüş yönü Dört Yin Şeytani Kafa Kesen Kılıcın bulunduğu kuzeydeki Saray Müzesiydi. Onu görmedim ama intihalci de o tarafa doğru ilerliyor olmalıydı.

Bazı kuvvetler herhangi bir hasarı görmezden geliyor ve müzeye doğru koşuyordu. Bu anlaşılabilir bir durumdu.

Mutlak kralın nitelikleri henüz belli olmadığından, iyi bir eşya elde etmenin daha avantajlı olacağını düşünüyorlardı.

Eğer bu eşya Dört Yin Şeytani Kafa Kesen Kılıç olursa, bayraklarındaki eksik başarı puanlarını bir kerede doldurabilirlerdi.

Lee Sungkook endişeyle sordu, "Gitmemiz gerekmiyor mu? Dört Yin Şeytani Kafa Kesen Kılıç oldukça iyi bir eşya."

"Gidersek yeniliriz."

Çok fazla insanımız yoktu. Üstelik aralarında birçok üst düzey sponsor da vardı.

"Batıya gidin."

Partiye liderlik ederken hareket ettim. Tüm krallar kuzeydeki Saray Müzesi'ne gidiyordu, bu yüzden batı nispeten eksikti.

Burası tarihi Gwanghwamun'du, dolayısıyla her yerde müzeler vardı. Presseum, Kore Finans Tarihi Müzesi, Kore Ulusal Polis Mirası Müzesi...

Yoo Sangah, "Bu yerlere gitmeyecek miyiz?" diye sordu.

"Modern ve çağdaş sergilerden kaçınmalıyız."

Eski bir kalıntı daha iyiydi.

Elbette kalıntının sadece 'eski' olması yeterli değildi. Demir Çağı'nda çiftçiler tarafından kullanılan çapa da böyle bir eşyaydı ama sadece F sınıfıydı. Önemli olan ünlü bir kişi ya da bir anlatı ile ilişkisi olmasıydı.

"Buraya gidelim."

Durduğumuz yer Gyeonghui Sarayı'nın karşısındaki Seul Tarih Müzesi'ydi.

Yoo Sangah'ın gözlerinde bir ışık parladı.

"Burada ne arıyoruz?"

"Ganpyeongui'yi bulmalıyız. Joseon Hanedanlığı'ndan kalma, diske benzeyen bir kalıntı ama hangi katta olduğunu bilmiyorum." (Ganpyeongui astronomik bir gözlem cihazıdır. Görüntü aşağıda verilecektir)

"Tamam, bulmaya çalışacağım!"

"Çabuk bulmalıyız, o yüzden dağılalım. Gilyoung, sen Sangah ablayla git. Ve Lee Sungkook-ssi-"

Ben konuşurken arkamdan keskin bir şey fırladı. Refleks olarak çömeldim ve parti üyelerini de yanıma çektim.

Binanın dış duvarı bir ok tarafından delinmişti. Milin üzerinde sihirli bir güç izi vardı.

Tüylerim diken diken oldu.

[Güçlü Sihirli Ok].

Bu kişi okçuluk becerisini hakkıyla öğrenmişti. Kimdi bu? Beklenmedik pusu düşüncelerimi karmaşıklaştırdı. Partimin hareketlerini okuyan biri var mıydı?

"Herkes içeri girsin! Çabuk!"

Birkaç ok daha uçtu.

[İnanç Kılıcı etkinleştirildi!]

Kılıcımı savurdum ve uçan oklara vurdum. Neyse ki, büyü gücü miktarı yüksek değildi, bu yüzden onları engellemek zor değildi.

Sorun sayılarıydı. Bir ok uçtu ve kalçamı deldi. Hızla geri çekildim ve siperin arkasına saklandım.

"Hahaha! Acemi kral nereye gidiyor?"

Bölgede bir ses yankılandı. Yay ve kılıçlarla silahlanmış bir grup adam 500 metre ötede belirdi.

Bayrakları görünmüyordu. Başka bir deyişle, müstakil bir kuvvet gönderdiler. Bazı krallar düşündüğümden daha zekiymiş. Küçük kralların bayraklarını alırken eşyaları da mı yiyecekti?

[Özel beceri, Karakter Listesi etkinleştirildi].

Öndeki bir kişi üzerinde bir beceri kullandım.

+

[Karakter Bilgileri]

İsim: Chu Wangin

Yaş: 33 yaşında.

Takımyıldızı Desteği: Hwangsanbeol'un Son Kahramanı

Özel Nitelik: Küçük Aktör (Genel)

Özel Yetenekler: Silah Eğitimi Lv. 4, Oyunculuk Lv. 1, Zayıf Soruşturma Lv. 1.

Stigma: Baekje Kendo Lv. 4, Ülke İçin Ölümüne Savaşmaya Hazır Lv. 2, Müstakil Kuvvet Yönetimi Lv. 3.

Genel İstatistikler: Fizik Lv. 19, Güç Lv. 19, Çeviklik Lv. 21, Büyü Gücü Lv. 15.

Genel Değerlendirme: Mükemmel bir sponsorla tanışırsa hiç kimsenin bile büyüyebileceği bir durumdur. Sponsorla olan yüksek sempati derecesi nedeniyle, damgalarının gücü önemlidir.

+

Kahretsin, bir kaplan gelmişti. Hwangsanbeol'un ustasıyla burada karşılaşmayı beklemiyordum. Aktör özelliklerine sahip olanlar bu tür takımyıldızlara bağlanma eğilimindedir.

"Eğer bir kral gibi onurlu olmayı biliyorsan, bayrağını teslim et. O zaman grup üyeleriniz hayatlarını kaybetmez."

Zayıf dramatik tonu bana onun neden sadece küçük bir aktör olduğunu anlatıyordu. Hwangsanbeol'un Son Kahramanı böyle bir kişiye bağlıydı. Görünüşe göre ortaklarla ilgili kötü şans takımyıldızları için bile geçerliydi.

Ama bu zordu. Baekje Kendo ve Müstakil Kuvvet Yönetimi damgalarının seviyesi çok yüksekti.

İnsan sayısı düşünüldüğünde, genel istatistiklerimi yükseltmeden hepsiyle başa çıkmak zor olacaktı.

[Sahip Olunan Sikke: 68,150C]

...Sikkelerimi burada kullanmalı mıyım? Ancak, burada genel istatistiklerimi yükseltmek için jeton kullanırsam, dördüncü senaryonun son aşamasının zorluğu keskin bir şekilde artacaktı.

Bu da tüm planımı altüst ederdi.

Gözlerimi kapatıp yaklaşık 20.000 jeton kullanırsam...

"Üç Krallığın adını kullanarak zayıf bir ulusun kralına zulmetmek senin için utanç verici değil mi?"

Bir ses duyduğumda etrafıma bakındım ve tanıdık birinin yaklaştığını gördüm. Gyebaek'in vücut bulmuş hali olan Chu Wangin sert bir ifade takınmıştı.

"Kraliçenin burada ne işi var?"

"Kaba üslubunuz tam da yıkılmış bir krallığın efendisinden beklenecek türden."

Kadın kendini beğenmiş bir ifadeyle karşılık verdi. Güzellik Kralı Min Jiwon. Bu kadın neden burada belirdi?

...Beni takip etmediğine emin misin?

Hayır. İmkânı yok.

Min Jiwon'un gözleri bana baktı.

[Min Jiwon karakteri size karşı zayıf bir hoşlanma gösteriyor.]

...Gerçekten mi?

"Kapa çeneni! Korkak Silla kanı şimdi de Üç Krallığın hükümdarı olduğunu mu iddia ediyor? Senin gibi bir kızı kral olarak tanımayacağım!"

Chu Wangin'in öfke dolu kükremesi vücudundan fışkırdı. Çok fazla becerisi olmayan küçük bir aktör olabilirdi ama sesi çok gür çıkıyordu.

Bu arada, ilginçti. Gyebaek ve Kraliçe Jinseong farklı çağlarda doğmuşlardı ama takımyıldız olduktan sonra bu şekilde karşı karşıya gelebildiler.

Min Jiwon'a "Neden bana yardım ediyorsun?" diye sordum.

"Silla zayıf ülkeleri görmezden gelmez."

"Gaya'yı yok eden Silla'dır."

"...Kore tarihinde de 1. sınıf dereceniz var mıydı?"

"Herhangi bir lise mezunu bu kadarını bilir."

Min Jiwon'un ifadesi biraz kasvetli bir hal aldı.

"Liseye gitmediğim için bilmiyorum."

Bu doğaldı. Min Jiwon onlu yaşlarından beri oyunculuk yapıyordu. Erken yaşta oyuncu olmuş ve tarih dışında şeyler de öğrenmişti.

"Sözleriniz doğru. İnsanları parayla elde edemem. Kabalığımın neden olduğu borcu ödüyorum. Hepsi bu."

Min Jiwon'un bir aktris olarak geçmişini biliyordum ve sözlerindeki samimiyeti hissedebiliyordum. Yine de şaşırtıcıydı. Gururu yüksek bir enkarnasyondu, bu yüzden önümde bu şekilde eğileceğini düşünmemiştim.

Gyebaek'in enkarnasyonu konuşmamıza güldü.

"Bir kral kişisel meselelerden mi etkilenir? Bu yüzden senin gibi bir piliç..."

Min Jiwon'un kaptanı Hwarang adına öne çıktı.

"Kaba herif! Senin gibi bir adam nasıl bir ülkenin kralı olabilir?"

Gyebaek'in gözleri Hwarang'a takıldı.

"Hwarang...? Çok ilginç. O takımyıldızla mı anlaştınız?"

Hwarang kaptanı bu sözler karşısında kıpkırmızı oldu. Bu bana Hwarang kaptanının sponsorunun Gwanchang olduğunu hatırlattı.

"Sponsorun gibi boynunun kesilmesini mi istiyorsun?"

Hwangsanbeol savaşında Gwanchang, Gyebaek'in boğazını kesmesi sonucu ölmüştü.

"Kapa çeneni!"

Yardıma geldiğiniz için teşekkürler ama takımyıldızlar arasındaki ilişki en kötüsüydü. Bu özellikle yüksek sempati seviyeleri nedeniyle kötüydü.

Yaşamlarının geçmişi nedeniyle takımyıldızlar arasında bir hiyerarşi vardı.

Bir kişi kralına karşı gelemezdi ve düşman tarihi kayıtlara göre belirlenirdi.

Örneğin Japon Kurushima Michifusa, Sadakat ve Savaş Dükü'nü asla yenemezdi.

Tıpkı Gwanchang'ın Gyebaek'e karşı kazanamaması gibi.

Min Jiwon da bunu biliyordu ve mutlu görünmüyordu.

İlk ben konuştum. "Sadece orduyu yen. Yoksa kazanamayız."

Bekçe'nin ordusunun askeri gücü biraz daha fazlaydı.

Gyebaek askeri bir komutandı. Ne kadar çok insanı yönetirse, gücü de o kadar artardı. Gwanchang onunla boy ölçüşemezdi.

Sonra Yoo Sangah'ın sesi duyuldu. "Dokja-ssi! Onu buldum!"

Arkama baktım ve Yoo Sangah'ı elinde küçük bir diskle koşarken buldum. Şimdiden bulmuş muydu?

Ganpyeongui. Duvar saatine benzeyen kalıntı Yoo Sangah'ın elinde parlıyordu.

O anda aklıma bir fikir geldi. Ganpyeongui'ye, sonra Min Jiwon'a ve Gwanchang'ın enkarnasyonuna baktım. Sonra bir karar verdim. Belki de bunu para kullanmadan kazanabilirdim?

"Saldırın!"

[Chu Wangin' karakteri Ayrılmış Güç Lv. 3 damgasını kullandı!]

Hwarang, Bekçe kuvvetlerinin eline düşmeye devam ediyordu. Min Jiwon çaresiz bir ifadeyle bana doğru baktı ve ben de "Sanırım kazanabiliriz" dedim.

"Ha?"

"Hwangsanbeol savaşını yeniden canlandıracağız."

Birçok kişi bunu biliyordu ama Hwangsanbeol Silla'nın kazandığı bir savaştı.

TL: Son bölümde size bir wiki bağlantısı vermiştim ama neler olup bittiğini anlamak için bu bilgi önemli olduğundan kısa bir özet geçeceğim.

Hwangsanbeol Savaşı, Baekje ve Silla arasında gerçekleşen büyük bir savaştı. Baekje'nin komutanı Gyebaek ve Şilla'nın komutanı Kim Yushin'di.

Şilla ordusu 50,000 kişilik bir güce sahipken Bekçe sadece 5,000 kişi toplayabildi ancak Gyebaek kahramanca bir konuşmayla güçlerini bir araya getirdi. Bekçe kuvvetleri birkaç çatışma kazandı ve Silla kuvvetleri moral kaybetti.

Bunun üzerine bir general oğlu Kim Gwanchang'ı düşmanla tek başına savaşması için gönderdi. Gwanchang, Gyebaek tarafından serbest bırakılmadan önce yakalandı. Silla kampına döndükten sonra Gwanchang bir kez daha düşmana saldırdı. Gyebaek onu tekrar yakaladı ve bu sefer idam etti.

Gwanchang'ın şehadeti sayesinde Silla kuvvetleri yeniden moral kazandı ve Kim Yushin zafer kazandı. Gyebaek savaşta öldü.

Ganpyeongui'nin resmi:
Share Tweet