1194 A Guess

Yazı Boyutu :



Global Game: AFK In The Zombie Apocalypse Game 1194 A Guess Makine Çevirisi ile www.makineceviri.xyz adresinden okuyorsunuz... Daha fazlası için yorum yapıp siteyi paylaşabilirsiniz... Novel, Novel Oku, Light Novel, Web Novel, Türkçe Novel, Makine Çeviri, MakineÇeviri, Makine Çeviri Oku, Global Game: AFK In The Zombie Apocalypse Game 1194 A Guess Oku, Global Game: AFK In The Zombie Apocalypse Game 1194 A Guess Makine Çeviri Oku, Global Game: AFK In The Zombie Apocalypse Game 1194 A Guess Türkçe Oku, Global Game: AFK In The Zombie Apocalypse Game 1194 A Guess Online Oku, Makine Çeviri, Global Game: AFK In The Zombie Apocalypse Game 1194 A Guess Novel Oku Makine Çeviri, Makine Çevirisi ile Novel Oku , Türkçe Oku,

1194 A Guess

Kare şeklindeki salonda, sıska ve yaşlı bir adam duvarın önünde oturuyordu.

Duvara çizilmiş simya formülüne bakıyor ve derin düşüncelere dalıyordu. Elindeki simya fırçasını bir köşeye koymuş ama yazacak bir yer bulamıyordu.

Birden salonun tavanındaki sihirli dizi kör edici bir ışıkla parladı.

Yaşlı adam kaşlarını çattı ve elindeki simya fırçasını yere bıraktı. Ayağa kalktı ve salonun ortasına baktı.

!!

Ardından, Fang Heng ve diğerleri salonun ortasındaki tavanda bulunan simya büyüsü dizisinden çıktılar ve birbiri ardına gökyüzünden düştüler.

Fang Heng ışınlanmanın sona erdiğini fark etti ve hızla kendini ayarladı.

Yere iner inmez, Fang Heng etrafını dikkatlice kontrol etmeden önce hızla birkaç adım sağa doğru ilerledi.

"Bang! Bang Bang Bang!"

Hemen ardından, çok sayıda Licker ve füzyon Tiran formu da gökyüzünden düştü ve ağır bir şekilde yere çakıldı.

Tang Mingyue'nin grubu sonuncuydu.

Bir grup Licker yerdeyken, Tang Mingyue ve diğerleri çok kötü düşmediler ve birbiri ardına ayağa kalktılar.

Etrafa bakan herkes tetikte olmaktan kendini alamadı.

Burası neresiydi?

Daha önce bulundukları salona benzeyen bir salondaydılar. Tek fark, salonun kare şeklinde ve daha önce bulundukları yuvarlak salondan çok daha büyük olmasıydı. Ayrıca salonda çok sayıda yuvarlak taş sütun vardı.

Fang Heng gözlerini hemen taş sütunlardan birinin önündeki yaşlı adama odakladı.

Yaşlı adam da onları ölçüp biçiyordu.

Licker grubu ve füzyon Tiran formları birbiri ardına ayağa kalkarak Fang Heng'in kontrolü altında merkezdeki yaşlı adamın etrafını sardı.

"İstilacı mı?"

Warren Fang Heng ve diğerlerine baktı. Bakışları bir an için herkesin yüzünde durdu. Sonunda elini uzattı ve uzaktaki sağdaki bronz kapıyı işaret ederek, "Kim olursanız olun, burası bulunmanız gereken bir yer değil. İmparatorluk mozolesinde istediğiniz hiçbir şey yok. Gidin buradan. Çıkış şurada. Sydney'nin henüz dönmemiş olmasından yararlanın."

Tang Mingyue Warren'a baktı ve "Sen kimsin?" diye sordu.

"Ben mi?" Warren başını salladı ve kendi kendine güldü. "Benim adım Warren. Ben sadece bir muhafızım."

"Simya sihirli dizisi aracılığıyla buraya ışınlandın, bu da Sydney ile çoktan tanıştığın anlamına geliyor. Onun sana bir şey yapamayacağını tahmin etmemiştim."

Warren elini salladı ve "Acele et ve git. Sydney'nin gücü bununla sınırlı değil. Yakında seni bulacak ve sonra daha fazla insan seni bulmaya gelecek."

Warren'ın dövüşmeye niyeti olmadığını gören Fang Heng etrafına bakındı ve salonun düzenini ölçtü.

Salon çok genişti ve kare şeklindeki duvarlar, zemin ve taş sütunların hepsi yoğun kelimeler ve resimlerle kaplıydı.

Bir bakışta görebildiği tek şey simya rünleri ve formülleriydi.

Görünüşe bakılırsa, rünlerin ve formüllerin hepsi onun tarafından yazılmıştı.

"Sen de mi simyacısın? Burada ne yapıyorsun?"

Warren başını salladı ve daha fazlasını söylemek istemedi.

"Hey! Fang Heng, oraya bak!"

Sandy Warren'ın arkasındaki kapıyı işaret etti, yüzü şokla doluydu ve "Bu iblis öldürme dizisi değil mi?" diye bağırdı.

Herkes Warren'ın arkasına bakmak için döndü.

Gümüş kapı kat kat simya rünleriyle süslenmişti.

Fang Heng'in gözleri simya sihirli dizilerinden birine odaklanmıştı.

Doğru ya! Bu doğru!

İblis öldürme dizisi!

Bu, Simya Topluluğu'nda Azizler Diyarı'nın mirasından elde ettiği iblis öldürme dizisiyle tamamen aynıydı!

Bu çok garip, iblis öldürme dizisi neden burada ortaya çıksın ki?

Tang Mingyue Fang Heng'in yanına gitti ve fısıldadı, "Fang Heng, Azizlerin bahsettiği uçurum iblisleri burada mühürlenmiş olabilir mi?"

"Bu mümkün."

Warren onların konuşmasını duyunca yüz ifadesi biraz değişti. Tuhaf bir ifadeyle Tang Mingyue'ye baktı, "Sen de mi iblis öldürme dizisini biliyorsun? Dur biraz, sen Abyssal iblislerini nereden biliyorsun?"

Sandy karşılık verdi, "Hey! Soruyu ilk soran bizdik. Bize cevap bile vermediniz. Neden size söyleyelim ki?!"

Warren konuşmadı. Her ikisini de önüne koydu ve avuçlarını yavaşça birleştirdi. Alnında soluk sarı bir işaret belirdi.

Aynı anda, Fang Heng, Tang Mingyue ve Sandy'nin alınlarında da soluk sarı ışık işaretleri belirdi.

Warren elini geri çekti ve içini çekti, "Aziz'in mirasçısını hayatım boyunca tekrar görmeyi beklemiyordum."

"Sen de mi?"

Fang Heng, Warren'ın alnındaki soluk sarı işareti görünce şaşırdı.

Böyle bir tesadüf olabilir mi?

"Evet." Warren, Fang Heng ve diğerlerinin kimliğini önceden tahmin etmişti. Başını salladı ve "Burayı bulmak sizin için çok zor." dedi.

"Ama yanılıyorsunuz. Burası Abyssal iblislerinin mühürlendiği yer değil. Sydney yakında bize yetişecek. Size buradan çıkarken eşlik edeceğim."

"Bekle!"

Wangnet Aziz'in mirasını umursamıyordu. Warren'ın arkasındaki gümüş kapıyı işaret etti.

"Buraya merhum insan İmparator'un mezarını ve 'şeytani tohum'u bulmaya geldik. O kapının ardında ne var? Şeytani tohum mu?"

"Hayır, önce burayı terk edelim. Sana cevabı sonra söylerim."

"Hayır! Önce sen söyle!"

Wangnet hareket etmedi. Olduğu yerde durdu ve Warren'a baktı, her an savaşmaya hazırdı.

Fang Heng görev istemine bir göz attı ve hareket etmedi.

Görevin tamamlandığını gösteren bir bildirim yoktu, bu yüzden doğal olarak şimdi ayrılamazdı.

Buradaki yolculuk tehlikelerle doluydu ve sona ulaşmak üzere olduklarını görünce merakı arttı.

Türbenin derinliklerinde 'şeytani tohum' ile ilgili hangi sırlar gizliydi?

"Warren, kapının ardında ne olduğunu bilmek istiyoruz. Bu bizim için çok önemli."

"Pekâlâ."

Israrcı olduklarını gören Warren'ın durmaktan ve anılarında kaybolmuş bir halde kapıya bakmaktan başka çaresi yoktu.

"Bu çok uzun zaman önceydi. Bir zamanlar Simya Topluluğu'nda bir bilgindim. Şans eseri Simya Azizinin mirasını keşfettim ve Azizin rehberliğini kabul ettim. O zamanlar hâlâ çok genç ve hırslıydım. Mühürlenmiş uçurum iblislerini tamamen yok etmek ve İmparatorluğa ebedi barış getirmek istiyordum."

"Zaman geçtikçe kişisel gücümün ne kadar önemsiz olduğunu fark ettim."

"Dünyanın her yerinde büyücü kuleleri inşa etmem ve iblisleri tamamen ortadan kaldırmak için çok sayıda simya büyüsü dizisi kurmam imkansız. Çok fazla engelle karşılaşıyorum."

"Ama pes etmedim. Şimdilik bir Aziz olarak kimliğimi gizledim ve Simya Topluluğu'nda simya çalışmaya devam ettim. Aynı zamanda gizlice şeytani tohumları ve uçurum iblislerini de araştırdım."

"İblislerle ilgili tüm bilgileri gizlice topluyor ve değerli ipuçları arıyordum."

"Birkaç yıl sonra, yavaş yavaş bu konuda daha fazla şey öğrenmeye başladım."

"İmparatorluğu kuran İmparator Andrast'ın bir zamanlar şeytani tohumun gücünü özümsediğini duydum. İmparatorluğu o güçle kurmuş."

"Majestelerinin ölümünden sonra şeytani tohumdan hiç haber alınamadı. Aynı zamanda, Majestelerinin İmparatorluk mozolesinin inşası için büyük çaba harcamış olması da beni oldukça endişelendiriyor."

"Daha sonra, Simya Topluluğu'nun kayıtlarından Majestelerinin bir zamanlar kötü ruhları mühürlemek için İmparatorluk mozolesinde özel bir büyü dizisi kurduğunu öğrendim."

"Bu yüzden İmparatorluk mozolesinin şeytani tohumla ilgili olabileceğini tahmin ettim."
Share Tweet