Bölüm 1

Yazı Boyutu :


I’m Sorry For Being Born In This World! Bölüm 1 Makine Çevirisi ile www.makineceviri.xyz adresinden okuyorsunuz... Daha fazlası için yorum yapıp siteyi paylaşabilirsiniz... Novel, Novel Oku, Light Novel, Web Novel, Türkçe Novel, Makine Çeviri, MakineÇeviri, Makine Çeviri Oku, I’m Sorry For Being Born In This World! Oku, I’m Sorry For Being Born In This World! Makine Çeviri Oku, I’m Sorry For Being Born In This World! Bölüm 1 Türkçe Oku, I’m Sorry For Being Born In This World! Bölüm 1 Online Oku, Makine Çeviri, I’m Sorry For Being Born In This World! Bölüm 1 Novel Oku Makine Çeviri, Makine Çevirisi ile Novel Oku , Türkçe Oku,

Bölüm 1. Prolog

Elektrikli sandalyeye oturdum.

Cellat tereddütlü bir şekilde bana yöneldi ve ellerimi ve ayak bileklerimi sıktı. Bağlama tertibatını boynuma koyarken elleri kontrol edilemez bir şekilde titriyordu.

“Ben-şimdi pu, hah, elektrotları şimdi kafanın üstüne koyacağım.”

Kibar bir adamdı.

Bana her hamlesini, ölüm sırasındaki bir kişiye anlattı ve ölümün tahtını kafama koydu.

Şimdi, bununla, her şey hazırdı.

Üç infaz. Ölümcül enjeksiyonla önceki iki infaz başarısız oldu. Şimdi, Teksas eyalet hükümeti tam da benim açtıkları benim için elektrikli bir sandalye hazırlamıştı.

“… Düşündüğüm kadar kötü değil.”

Etrafımdaki görevliler bunu duyduklarında korkudan geri adım attılar.

“Ne, sizin için bu kadar korkutucu muyum?”

Cevap gelmedi.

Etrafıma baktığımda, Interpol'den yöneticilerin gözlerinin de korku dolu olduğunu gördüm.

“Bana bak. Ben sadece normal bir insanım. Artık benimle ilgili deney yapmaya gerek yok.”



FBI'ın yöneticisi, bunu söylediğimi duyunca başını salladı.

Interpol cumhurbaşkanı daha fazla dayanamıyor gibi görünüyordu, sonra haç işareti yapmak için geri döndü.

Her durumda.

Boğazımdaki cihaz konuşmayı biraz zorlaştırıyor ...

"Hadi bunu biraz daha çözelim…"

Craack. Yapış, yapış.

Bileklerimdeki çelik kısıtlamaları kopardım ve ellerimi boğazımın üzerine koydum.

Etrafımdaki ajanların hepsi silahlarını şaşırttı.

Fakat hiçbiri silahlarını bana yöneltmedi.

"Boğazım acıyor."

Emniyet tertibatını boynumun üzerine parmaklarımla tuttum. Sonra sessizce ellerimi daha önce oldukları yere koydum.

Odadaki bütün gözler boğazımdaki kırık kilitlere döndü. Hepsi korku ve gerginlikle titriyorlardı.

"PR-"

Önümdeki bekçi bir kez yutuldu ve titrek sesiyle devam etti.

"8358 numaralı mahkum, Menticide."

Bu benim takma adımdı.

Doğum ismim ya da hiçbir şeyim yoktu.

“Şimdi 96.732 kişinin öldürülmesi için mahkum Menticide idamına başlayacağız. Mahkum, son sözünüz var mı?”

Düşünmeye başladım.

Uzun bir ruminasyon süresinden sonra bile, hayat gerçekten yaşamaya değer değildi.

Bir zamanlar doğumum için bir sebep olduğunu düşünmüştüm, ama bu sadece bir yanılsama olarak ortaya çıktı.

Nasıl korkunç.

“Eğer hepinize karşı dürüst olsaydım, işe yaramaz, mantıksız ve anlamsız bir insanım.”

Bütün bu yıllar sonra kalbimi doldurmayı başaran şey bir rüya değildi, sadece bir gerçeklikti.



Eskiden hayaller ve dilekler konusunda tutkulu olan gölgem, alacakaranlık tarafından yutuldu.

“Her zaman yaşayacak bir şeyler bulmaya çalışan biri olarak, tatmin edici bir yaşam sürüp görmediğimi bile cevaplayamam.”

Sadece kendimden utanıyordum.

Can sıkıntısı dolu bir hayat yaşayan bir insandan tatmin edici bir cevap almak mümkün değildi.

“Bu dünyadan ayrılmadan önce söylemek istediğim tek bir şey var.”

Bacaklarımı geçtim ve ağzımda sakladığım elektronik bir sigara yaktım. Başım yukarı doğru eğildi ve etrafımdaki herkese bakıyordu.

Sonra son sözlerimi okudum.

"Bu dünyada doğduğum için üzgünüm."

İcra kaşını çattı ve camın diğer tarafındaki uygulayıcıya başını salladı.

Clank.

Odaya ağır metalik bir ses geldi.

Elektrikli sandalye aktif.

*

Haze Cumhuriyeti.

Hükümet binası altında yüz yıldan fazla süredir var olan sihirli bir atölye vardı.

Adı Bessica Balık, Dünyanın Rahibi

Genellikle çok az insan içeren bu mekanda çok sayıda büyücü vardı.

“Öldü… Doğru olanı çağırdığına emin misin?”

Mavi çağırma çemberinin içinde sıcak, buğulu bir ceset vardı.

Bakışlarına göre yetişkin bir erkekti.

Yüzü tüm ısıdan erimiş ve uzuvları kan dökülüp kavurulmuş toprağın kendisi gibi açılmış.

“Sadece ne…”

Oturduğu sandalye de anormaldi.

Bağlanan teller toplama işlemi sırasında ikiye takıldı, ancak hala elektrikle parlıyorlardı.

“Eh? Bu olmamalıydı…?”

Kalabalıktaki elçilerin arasında keskin bir ses çıktı.

Çatık büyücülerin hepsi az önce konuşan kişiye döndü.

“Ah… yine o salak mı?”

Hükümet sihirbazı haline gelen genç.

Dennis Brain'di.

"Allah kahretsin, bu aptal!"

En güçlü karanlık büyücü Necro Kill'in tavsiyesi olmasaydı, buraya bile gelmeyen salak.

Büyücüler Dennis'i böyle düşünüyorlardı.

“Necro neden cehennem öğrencisi gibi o kadar aptal bir duruma girdi?”

Dennis, odada diğerlerinin hakaret ettiğini duysa bile, başını kaşıdı.

Sadece yapması söyleneni yaptı.

Ne yanlış yaptığını bilmiyordu.

Bu yüzden, bunu söylerken suratına şaşkın bir bakışla buharlaşan cesedi bakıyordu.

“Ne kadar garip… bu olmamalıydı…”

"Olmamalı mıydı?"

Öğretmeni Necro Kill, arkadan ona yaklaştı ve yavrularını tekmeledi.

“Oi, piç kurusu! Neyin doğru olduğunu kontrol etmeyecek misin?”

Dennis, acı yüzünden yerinde durdu.

Ne zaman yaparsa yapsın, daha çok vuruş başladı.

“Sen değil misin? Git! Ne oldu kontrol et ?! Sana bunun son şansın olduğunu söylediğimi hatırlamıyor musun? Aslında benim tarafımdan öldürülmek istiyor musun? Hah ?!”



Yarasını elleriyle ovuşturan Dennis hızla cevap verdi.

“Ben kontrol edeceğim! Evet… evet! Yani .. yani .. ha… ha? Öyleyse garip mi?”

Necro'nun kaşları titremeye başladı.

“Garip mi? Kendine garip görünmeye başlayana kadar dövülmek ister misin?”

“Hayır, hayır! Demek istediğim, toplama sürecinin kendisinde hiçbir sorun yok…”

"Sorun yok mu? Yani?"

“Söylediğin gibi, en yüksek savaş kabiliyetine sahip kişiyi çağırdım? Ama…”

Necro etrafındaki bakışları fark etti ve sesini alçalttı.

“Dövüş yeteneğini nasıl belirledin? Bana kullandığın denklemi ver.”

Tekrar tekmelenmekten korkan Dennis, çalışmalarını hızla Necro'ya getirdi.

“Eh… öyleyse… en fazla cinayeti olan kişi miydi?”

“Bana burada bir soru mu soruyorsun? Benimle dalga mı geçiyorsun?”

“Hayır, hayır! Yani… demek istediğim… bire bir savaşta en fazla insanı öldüren kişi.”



Dennis, sözlerinin garipliğini farketmiş gibiydi ve sonuç olarak sessizleşmeye başladı.

“Bu insanların arasından en güçlü kişi…”

"Sen lanet olası salak ... Nasıl böyle bir beyinle mezun oldun? Durumunu kullandın, değil mi? Hadi, burada benimle ciddi ol."

Dennis'in durumu üzerine biraz üzüldükten sonra farklı bir sihirbaz sohbete girdi.

“Oraya durduralım. Yani, ne yapılırsa yapalım, hadi sadece raporları yükseltenlere çevirmeye odaklanalım…”

“Ah, bir saniye bekle! Bir şey yapmadan önce bu boktan kurtulmamız gerek! Bu konuda başka bir eğitmene müdahale etme!”

Sihirbaz dilini tıkladı ve uzaklaştı.

“Kahretsin, onun öfkesini… Güzel! Ne istersen yap!”

Adama misilleme yapmak üzereydi Necro elini alnına koydu ve sakinleşmeye çalıştı.

Hiçbir şey istediği şekilde gitmiyordu!

"Allah kahretsin hepsini!"

Böyle bir şey öngörmemişti.

Uzuvları olmayan bir adam çağrılsa bile sevinç içinde dans ederdi.

Ölü ...

Bir ceset olarak çağrıldı…!

Benimle dalga mı geçiyorsun?!

Genellikle Necro'nun dostane tarafındaki bir profesör, onu konsolide etmek için yürüdü.

“Profesör, bir saniye sakinleşmeye çalışalım mı? Buralarda daha yaşlı büyücüler var.”

"…Sakin ol?"

Bu onu erteledi.

“Kahramandı! Sikişiyor! Bir ceset olarak toplandı! Böyle sakinleşebileceğimi mi düşünüyorsun ?!”

Sihirbaz, tüm kompleksin karşısına çıkan rütbe gibi göründüğü sırada, şokta geri çekildi.



“Neden şimdi bana kızgınsın… ve o aslında bir kahraman gibi değil, ya…” Sevgili bana, gerçekten bir öfken var, sen değil. Dennis, buraya gel. Öğretmeni daha fazla kızdırma. "

Dennis sihirbazın arkasına gitti.

Necro buna hayal kırıklığına baktı, sonra sihirbaza geri döndü.

"Seni, sonra görüşürüz."

Alan kısa bir süre sonra temizlendi ve tesisteki büyücüler gitmeye başladı.

Afetin sorumluluğu üzerlerinde değil, tüm projeyi yönetende olacaktır.

Elbette öyleydi, çünkü lider her zaman tüm suçlamaları omuzlayan kişi olmalı.

Necro yüzünün üzerine bir avuç koydu ve çağrılan cesedine baktı.

Necro'ya karışık duygularla dolu bir ifadeyle başka bir profesör geldi.

“W… bununla ne yapacağız? Onu temizlemeli miyiz?”

Necro bir saniye düşündü, sonra ağzını açtı.

“Sadece git. Onunla ilgileneceğim.”

Profesör binadan çıktı. Şimdi sadece o vardı Necro ve kompleks içinde beyaz bir büyücü.

“Yeteri kadar fedakarlık yok, yeterli zaman ya da nakit… ne yapmalıyım…”

Bir süredir ağzının içini yalayan Necro, beyaz büyücüye baktı, sonra başını kaşıdı.

“Böyle bir şey yapmanın uygun olup olmadığını merak ediyorum…”

*

Baygın hissettim.

Yine mi başarısız oldu? Bu kadar gerilimin beni öldürmek için kesinlikle yeterli olacağını düşünmüştüm…

“Bu konuda büyüsellik kullanmak gerçekten doğru olur mu?”



“Tamam olmasa bile… pekala, zarlar çoktan atıldı. Bu ya da yükselmeleri tekrar ikna etmeye çalışıyordu.”

Çok uzak olmayan bir yerden bir konuşma duyabiliyordum.

Bunlardan biri 13-17 yaşlarında gibi görünen bir kızdı. Bir diğeri, 20'li yaşların ortasında bir adamdı.

Kız Almanca, adam Korece konuştu.

Baştan beri bildiğim dillerdi, fakat kelimeleri anlama biçimim öncekinden tamamen farklıydı.

Neredeyse anlamlar doğrudan beynime aktarılmış gibi geliyordu.

“Hala dengesiz görünüyor…”

“Dengelemek için bir saat dinlenmesine izin vermelisin. Hey, neye bakıyorsun? Hareket et!”

“Ah, gerçekten öğrencilere köle gibi davranıyor. Benim boktan notum olmasaydı…”

Daha önce hiç duymadığım bir dildi. Ama hala anlayabiliyorum.

“İstediğiniz tüm notları size vereceğim, bu yüzden sadece hareket ettirin.”

"Nereye?"

"Orada, 4. Bekleme Odası."

“Ne? Orası 'kendi' üssü değil mi?”

“Öyleyse ne? Şey çoktan öldü. Bir cesetle oynamaya devam edeceklerini mi düşünüyorsun?”

Çevremdeki sesler kaybolmaya başladı.

Buna aykırı olarak bilincim düzelmeye başladı.

Bir süre sonra sonsuz bir karanlık çukuru ile karşılaştım.

Bu ölüm mü?

Daha önce hiç ölmediğim için gerçekten söyleyemem.

Kendime dikkatlice düşündüğüm gibi, bir bildirim penceresi gibi görünen bir şey ortaya çıktı.

Bu nedir? Yeni Dünya? Oracle?

Kimin konuştuğunu söyleyemedim ve kişinin neden bahsettiğini anlayamadım. Aklımın net olmadığı ya da herhangi bir şey olduğu gibi değil…

Bir yerde kamera var mı?

Bu ne garip bir şey.

Şu andaki durumumla ilgili birkaç teori bulabilirim, ancak yeterli bilgim yoktu.

O zaman gözlemlemeye devam edelim.

Bu sonuca vardığım anlar, etrafımdaki dünya düzeldi.

Karanlığın ardından bana açığa çıkan şey sonsuz bir boşluktu.

Bir akıllı telefon uygulaması gibi geliyor.

Benim bir adım yok.

Seçimin doğru olup olmadığını merak ederek boş istemin önünde bekledim.

On dakika geçti, ama hiçbir şey değişmedi.

Öyleyse böyle bırakırsam hiçbir şey değişmez, ha…

Sadece rastgele bir isim girelim.

Bundan sonra hemen bir mesaj yüzdü.

Tıpkı bir oyun gibi, ha.

Bir deneyeyim mi?

Durum!
Share Tweet