Bölüm 2

Yazı Boyutu :


I’m Sorry For Being Born In This World! Bölüm 2 Makine Çevirisi ile www.makineceviri.xyz adresinden okuyorsunuz... Daha fazlası için yorum yapıp siteyi paylaşabilirsiniz... Novel, Novel Oku, Light Novel, Web Novel, Türkçe Novel, Makine Çeviri, MakineÇeviri, Makine Çeviri Oku, I’m Sorry For Being Born In This World! Oku, I’m Sorry For Being Born In This World! Makine Çeviri Oku, I’m Sorry For Being Born In This World! Bölüm 2 Türkçe Oku, I’m Sorry For Being Born In This World! Bölüm 2 Online Oku, Makine Çeviri, I’m Sorry For Being Born In This World! Bölüm 2 Novel Oku Makine Çeviri, Makine Çevirisi ile Novel Oku , Türkçe Oku,

Bölüm 2.Hızla Nasıl Seviye Atlanır

Biraz şaşırdım.

Hologram gibiydi.

İçeriği…

Dikkatimi çekmeyi başaran şey kırmızı [Durum] etkileri oldu.

Ölü, çürük, felç, yanma… neden yanık olduğunu anlıyorum, ama "lanetli" neyin nesi var?

Ancak küfürlerin varlığı bir yana ...

Bir ceset olarak sınıflandırıldım.

Eğer biri ölü olmasına rağmen düşünebilirse, kişi de hayatta olabilir.

Bunların hepsi ölümse, hayatın kıymetli olma fikri basit bir şaka haline geldi.



İnsanlar ölen üzücüydi, çünkü ayrılanlarla asla konuşamazlardı.

Durumu anlamak için biraz daha etrafa baktım, sonra etrafımda bir değişiklik hissettim.

İçinde bulunduğum beyaz alan bozuluyordu.

Ve sonra.

Önümde bir şey parladı ve başım döndü. Denizin en alt kısmına sürükleniyormuş gibi hissetmeye başladım.

Bir direniş noktasında, hissin kaybolduğunu fark ettim.

Ne oluyordu?

Kafamın arkasından, arkamdan, arkadan ve kollarımdan donuk bir baskı hissedebiliyordum.

Sakinleştirildim mi? Öldüğüm için mi oldu?

Kulaklarımdan metal sesi geldiğini duyabiliyordum.

Burnum… Kan kokusu alıp içebiliyordum. Dilim hiçbir şeyin tadına bakamadı.



Gözlerimi açmaya çalıştım ama göz kapaklarım hareket etmeyi reddetti.

Biraz güç uyguladığımda, bir parça yırtık duyabiliyordum. Gözlerimden biri zar zor açmayı başardı.

Göremiyorum…

Benim görüşüm beyazdı. Neredeyse gözlerime beyaz bir örtü yerleştirilmiş gibiydi.

Sadece önümde bazı gölgeler yapabilirdi.

Ve bu beyaz dünyada, Kuzey'in auroralarına benzeyen güzel bir ışık parladı.

Bu…

Etrafımda olan biten şeyler kafamı karıştırdı. Vücudum da iyi değildi.

Sanırım bu duygu uzuvlarımın etrafına ıslak battaniyeler sarılmış olarak tanımlanabilir. Kilinizin kemiklerinize yapışmış olduğu hissi de uygun bir tanım olabilir.

Şimdi ne yapmalıyım?

Şu anda bir hastanede yatmakta olsaydım, hemşireyi beklemem iyi olurdu. Ne de olsa, daha fazla hareket etmeye çalıştıkça işler daha da kötüye gidebilir.

Çoktan öldürülmek için polise gelmiştim. Koşmaya çalışmanın bir anlamı yoktu.

Doğru, sanırım biri gelene kadar bekleyeceğim.

Sonuçta mevcut durum benim için oldukça ilginçti.

Kararımı verdikten beş dakika sonra, uzaktan birkaç çocuk duyabiliyordum.



On üç ila on sekiz, orta veya lise öğrencisiydiler. Benim gibi Kore'den gibiler.

"Seviyem artmıyor."

“Bu, ölmek üzereyken onlara vurmaya devam ettiğinizden dolayıdır. Oryantasyonda ne hakkında konuştuklarını duymadınız mı?”

Bir oyundan mı bahsediyorlardı?

“Bunu bilerek yaptığımı mı düşünüyorsun? Hepsi içgüdü, sana söylüyorum içgüdü.”

“Bu yüzden hırsızlar…”

"Lanet olası ağzına dikkat et!"

Üç erkek ve iki kız.

Onların ayak izleri yanıma geldi.

“Hey, bu da neyin nesi? Biri üssümüzde bir dilenci attı.”

"Bunu kim yaptı?"

Çocuklar bana yavaşça yaklaştı.

Onları net bir şekilde göremedim, ama yine de gözlerimdeki gölgeler aracılığıyla onları tespit edebildim.

Bu çocuklar ne? Cosplay yapıyorlar mıydı?

Hepsi okul kıyafetleri giyiyordu ama her birinin silahları vardı. Bir kılıç, bir bıçak, bir personel, bir yay ve bir haç ...

Eğer bu bir RPG oyunu olsaydı, savaşçı, hırsız, sihirbaz, okçu ve rahip olurdu. Bir partinin klasik kurulumu.



Çocuklar kendi aralarında konuştukları gibi beni çevrelediler.

“Ew, iğrenç. Birisi yüzünü bir mikrodalga fırının içine soktu mu?”

"Tamamen erimiş."

Kızlar iğrenerek uzaklaştı.

"Hey yaşlı adam, ayağa kalk."

Savaşçı çocuk yanağımı tokatlamaya başladı.

“Ayağa kalk! Tanrım! Kahretsin! Burada ne kadar uyumayı düşünüyorsun? Bunun senin evin mi yoksa bir şey mi olduğunu düşünüyorsun?”

Acıtmıyor, ama sanırım uyuyormuş gibi davranmaya gerek yok. Benim de sormak istediğim çok şey var.

Öyleyse ayağa kalkalım mı? Hup, oh, ah. Flop!

Yere düştüm.

“Ohh, öyleyse şimdi bir şov yapıyorsun, ha.”

Koluma herhangi bir güç koyamadım. Hiçbir şey hissedemedim, bu da ayağa kalkmayı zorlaştırdı.

Birkaç denemeden sonra ayağa kalktım. Çocuklara sakince baktım.



Savaşçı çocuk kaçtı, sonra kahkahalarla başladı.

“Hey! Beyler unvanını kontrol ettiniz mi?”

"Başlık?"

Çocukların eş zamanlı olarak gülünç gülüşleri geldi.

“『 İnsanlığın En Kötü Katili 』? Orta okullu mu yoksa ne? Pft.”

“Kendin olarak adlandırdığın bir şeyin başlığını alabilir misin?”

Çocukların hepsi fiyonklu kızın bana güldüğü gibi sırıttı.

Hımm? En Kötü Katil? Başlık?

Bu kelimelerin ne anlama geldiği hakkında iyi bir tahminde bulundum.

Muhtemelen o beyaz yerden durum ekranıydı. Bunlar görebilirse…

Ben de yapabilmeliyim.

Bunu yapmanın yolu ...

Çocukların önünde şeffaf bir pencere açıldı.

Sanki uzun süredir yapmış gibi, pencerelerde doğal olarak dolaşabiliyordum.

Hepsi ikinci seviye idi.

Düşündüğüm gibi, onlar lise öğrencilerdi ve unvanları,,, ve idi. "Güçleri" ile aynı isimdeydiler.

Neden?

"Kişilik" nedir ve "güç" ne olmalı? Tabii ki kelimelerin asıl tanımını istemiyordum.

"..."

Ağzımı açmayı denedim ama ses gelmedi. Açıkçası, bunun nedeni ciğerlerimin hiç hareket etmemesiydi.

İşaret dilini anlar mı?

“Sanırım sessiz…”

“Evet. Ne demeye çalışıyor?”

Düşündüğüm gibi, şans yok.

Keşke bir kalemim olsaydı ...

Yine de etrafta yazı gereçleri yoktu.

“Eh? Hey, bu adam öldü mü? Durumuna bak.”

“Huh? Haklısın? O bir canavar mı o zaman?”

Ultimate Quiver, "canavar" kelimesini duyduğu anda bana yayını hedef aldı.

Her an gitmesine izin vermeye hazır görünüyordu.

Bir tür titremesi yok ... ok nereden geldi? Sihirli? Özel efektler?

“Çoktan bir canavar olsaydı çoktan saldırıya uğradı. Nasıl bir ceset olarak sınıflandırıldığını görmek, belki de merak uyandıran adam onu ​​canlandırdı mı?”



Nekromansi. Cesetleri kontrol eden bir kara büyü biçimi. Video oyunlarında sıklıkla ortaya çıkan bir yetenekti.

Grand Cheat'in açıklamasını dinledikten sonra kız yayını indirdi. Yaydaki ok ışık taneciklerine dönüştü ve ortadan kayboldu.

"Hayal kırıklığı. Bir canavar olsaydı onu öldürürdüm."

Stel More'un sözlerini çaldıktan sonra sırıttı.

"Yapamayacağını kim söyledi?"

Smelter kılıcını çıkardı.

“Öyleyse En Kötü Katil ya da başka bir şey olman gerekiyor? Savaşmaya çalışalım, olur mu? Ne kadar güçlü olduğumu kontrol etmek istiyorum.”

Kafamı salladım.

Farklı bir dünyada olduğumu ve video oyunlarında olduğu gibi durum ekranlarını görmenin mümkün olduğunu anladım. Ayrıca herkesin ellerinde özel yetenekleri olduğunu anladım.

Muhtemelen ben de bir tane vardı.

O zaman burada önemli olan bilgi toplamak olacaktır.

Diğer tarafın kabiliyetini bilmeden hemen kavga etmeye gerek yoktu. Gerçekten özel yetenekler olsaydı, yapılacak ilk mantıklı şey, onu nasıl kıracağınızı öğrenmek olurdu.

Yavaş yavaş bu dünyaya ilgi duymaya başlamıştım.

“Ne, korkuyor musun?”

Smelter reddetmemi farklı çevirdi.

Yeraltı dünyasından herkes başımı gördükten sonra kendi başına kaçardı.

"Sen yetişkin bir yetişkinsin. Utanmıyor musun? Belki de senin gibi birinin küçük çocuklarla dövüşmesi için fazla mı?"

"Şehrindeki en güçlü savaşçı olduğunu biliyor musun?"

… Gülmedim bile.

Restore'un eylemlerine baktıktan sonra sadece başımı salladım.

Sonra çıkışa doğru yöneldim.

Bu noktada bu beyaz perdenin nasıl görüldüğünü öğrenmiştim, bu yüzden genel olarak etrafımda ne olduğunu söyleyebilirim.

“Vay, beni görmezden geliyor. Nereye gittiğini düşünüyorsun?”



Smelter elinde bir kılıçla yolumu kapattı. Grubun geri kalanı beni ellerinde silahlarıyla çevreledi.

Bu hangi döneme aitti? Liseden mezun bile olmayan çocuklar birine silah doğrultuyordu…

Kılıcı ittim ve ileri doğru yürüdüm.

Smelter'ın cesedi, boyuttaki farklılıklarımız nedeniyle, onunla itti.

"Hah ..."

Smelter'ın ağzından rahatsız bir gülüş geldi.

Şimdi saldırmalılar.

Smelter'ın elindeki kılıç boynuma doğru yaylanmaya başladı.

Saldırıyı önceden bekliyordum, bu yüzden kolayca kaçtım ve Smelter'a bakmak için döndüm.

Yüzünü göremedim, ama titreyen omuzlarından bakarsak, onun çok kızgın olduğunu söyleyebilirim.

Onu elimle uzaklaştırdığımda öfkeyle bağırdı.

"Minsung!"

Steal Daha vücudu alçaldı, ellerini bana doğru uzattı.

Neden bıçağını kullanmıyordu…?

Sola kaçtım.

Bunu yaptığım gibi, sağdan bana doğru gelen Steal More'un vücudu, sadece soluma görünmek için ortadan kayboldu.

Büyük Hile tatmin edici bir sırıtış gösterdi.

Ne sadece…

"Seni yakaladım!"

Steal More'ın eli sol bacağıma dokunduğunda güçsüzce düştüm.

Felç?

Soluğuma herhangi bir güç koyamadım.

“Hareket edemezsin, değil mi?”

Bu onların özel yeteneklerinden biri miydi?

“Bu benim gücüm!『 Sonsuz Açgözlülük = Daha Fazla Çal 』. Bir insanın gücünden başka bir şey çalabilirim! Para, silah, vücut, bakış ve hatta güç!”

Ne salak.

Neden yeteneklerini bana açıklayacak kadar ileri gidiyordu?

Bununla birlikte, bu dünyada özel yeteneklerin “güç” olarak adlandırıldığını ve gücümün benden çalınan şey olduğunu öğrendim.

Bu, benim özel yeteneğimin Ac Altın, Her Şeye Ulaşıyor = Altın Kalpli ’anlamına geliyordu.

Altını kontrol etmeme izin veren bir yetenek miydi?

Yoksa yeteneğimin kullanımı altın mı gerektiriyordu?

Nasıl kullanılacağı hakkında hiçbir fikrim yoktu…

"Aferin!"

Smelter elini duvarın bir tarafındaki heykele doğru uzattı.

Heykel eridi ve uzun bir zincir geldi.

Kusari-Fundo (鎖 分 銅).

Her bir ucuna ağırlıklar eklenmiş bir zincirdi.

Demek silahlarını böyle yaptılar?

Silahlarının bu kadar zayıf olmasının nedeni bu olmalı…

Onları daha önce öldürmeyi planlamıyordum ama planlarını değiştirdim.

Bu çocuğu öldürmek risk almaya değer.

Smelter'in silahını sallamasını izlerken, bana arkasından vurulmuş bir ok yakaladım.

"Olmaz…"

Ultimate Quiver ağzını şaşırttı.

Onu yakaladıktan sonra ona geri atmayı planlıyordum, ama yapamadan önce ok hafif parçacıklara dönmüştü.

Yani bu okların sonsuz kullanabilmekten başka bir avantajı yok muydu?

Belki de yetenek henüz tam olarak olgunlaşmamıştır.

Şimdi, iki kişi kalmıştı.

Büyük Hile ve Geri Yükleme.

Grand Cheat muhtemelen bir şekilde sizi kandırır ve Restore yalnızca yaralanmaları düzeltmelidir.

Kusari-fundo göğsüme doğru uçtu.

O kadar bariz bir saldırıydı ki neredeyse içgüdüden mahrum kaldım ama Steal More'da olanları hatırladım.

Göğsümü ve başımı korumak için kollarımı kaldırdım.

Crack!

Sol kolum çarptı.

Sonuç olarak bakiyem sarsıldı.

Saldırı doğrudan göğsüme doğru geliyordu, ama yine de yandan geldi.

Bu muhtemelen “Büyük Hile = Büyük Hile” nin sonucuydu.

Muhtemelen 'A'yı B'ye çevirme' etkisi vardı.

“Sen bir manken misin, yoksa bir şey mi? En azından diren. Daha önce olduğu gibi elini sıkmayı dene.”

Smelter kazanmış gibi gülümsedi.

“Hey millet, onun için tezahürat yapmayı deneyin. Kim bilir, belki ondan ereksiyon alır?”

"Yapmalı mıyız?"

Geri yükleme gülümsedi ve alkışlar başladı.

"Sert savaş, seni bok parçası!"
Share Tweet