Solo Leveling - Tanıtım

Yazı Boyutu :


Konusu
10 yıl önce, gerçek dünyayı canavar dünyası ile bağlayan “Geçit” den sonra, sıradan insanların bir kısmı Geçit içinde canavar avlama gücünü aldı. Onlar "Avcılar" olarak bilinir. Ancak, tüm Avcılar güçlü değildir. Benim adım Sung Jin-Woo, E-rütbeli bir avcı. Ben, dünyanın en zayıf zindanı olan “Dünyanın En Zayıfları” nda hayatını riske atması gereken biriyim. Gösterecek hiçbir beceriye sahip olmadığımda, düşük seviyeli zindanlarda savaşarak gerekli parayı zar zor kazandım… en azından D-rank zindanlarında en zor olan gizli bir zindan bulana kadar! Sonunda, ölümü kabul ederken, birdenbire tuhaf bir güç, yalnızca görebildiğim bir arayış günlüğü, yalnızca benim bildiğim seviyeye getirmenin sırrını aldım! Görevlerime göre avlanır ve canavar avlarsam seviyem artar.

Yazar: Jang Sung-Lak / Türü: Aksiyon, Macera, Fantezi, Shounen / Durum: Tamamlandı.
Novel, Novel Oku, Light Novel, Web Novel, Türkçe Novel, Makine Çeviri, MakineÇeviri, Makine Çeviri Oku, Solo Leveling Oku, Solo Leveling Makine Çeviri Oku, Solo Leveling Türkçe Oku, Solo Leveling Online Oku, Makine Çeviri, Solo Leveling Novel Oku Makine Çeviri, Makine Çevirisi ile Novel Oku , Türkçe Oku,
Share Tweet