BL Bölüm 2: Büyük Usta ve Wei Wei ile Yaşanan Bir İki Şey

Yazı Boyutu :


A Slight Smile Is Very Charming BL Bölüm 2: Büyük Usta ve Wei Wei ile Yaşanan Bir İki Şey Makine Çevirisi ile www.makineceviri.xyz adresinden okuyorsunuz... Daha fazlası için yorum yapıp siteyi paylaşabilirsiniz... Novel, Novel Oku, Light Novel, Web Novel, Türkçe Novel, Makine Çeviri, MakineÇeviri, Makine Çeviri Oku, A Slight Smile Is Very Charming Oku, A Slight Smile Is Very Charming Makine Çeviri Oku, A Slight Smile Is Very Charming BL Bölüm 2: Büyük Usta ve Wei Wei ile Yaşanan Bir İki Şey Türkçe Oku, A Slight Smile Is Very Charming BL Bölüm 2: Büyük Usta ve Wei Wei ile Yaşanan Bir İki Şey Online Oku, Makine Çeviri, A Slight Smile Is Very Charming BL Bölüm 2: Büyük Usta ve Wei Wei ile Yaşanan Bir İki Şey Novel Oku Makine Çeviri, Makine Çevirisi ile Novel Oku , Türkçe Oku,

BL Bölüm 2: Büyük Usta ve Wei Wei ile Yaşanan Bir İki Şey

Zaman: MoK birlikte yaşamaya yeni başlamıştır ve bir adım daha ilerlemeden önce.

Bir gün MoZhaHim, Wei Wei'ye gizlice "Küçük sınıf arkadaşım, sonunda KO'nun maaşının ne kadar olduğunu öğrendim." der.

Wei Wei merakla sorar, "Ne kadar?"

MoZhaHim öfkeyle cevap verir, "Kahretsin! Benden daha fazla."

Wei Wei sessizce ona bakar ve bunun normal olmadığını düşünür.

MoZhaHim kendini aşağılanmış hisseder, "Neden bana öyle bakıyorsun?!"

Wei Wei boğazını temizler, "Haha, hayır, hiçbir şey. Doğru ya, kıdemli, maaşının ne kadar olduğunu nasıl öğrendin?"

MoZhaHim gururla açıklıyor, "Bana kira ödemek istedi, iç çekti, ona zaten ödemek zorunda olmadığını söyledim. Ben, Büyük Kardeş Mei, böyle küçük şeyler için yaygara koparan biri miyim? Ama kiranın yanı sıra yemek masraflarını ve diğer şeyleri ödemekte ısrar etti, bu yüzden banka kartını bana bıraktı, hahaha."

Birisi kendini kaptırıyor ve Wei Wei'ye gülüyor, "Küçük sınıf arkadaşım, staj ücretinin tamamı hala Üçüncü Ağabey'de, değil mi?"

"......" Wei Wei başını ona çevirir, "Oh Senior~~ Bir erkeğin başka bir erkeğin banka kartını güvende tutması gerçekten gurur duyulacak bir şey mi?"

MoZhaHim donakalır.

Wei Wei uzaklaşır.

Zaman: Birlikte yaşamaya başladıktan kısa bir süre sonra.

Zhi Yi'nin ofisiyle ilgili garip bir şey de resepsiyon bankosunun olmamasıdır. Eskiden bir tane vardı, ancak zavallı resepsiyon görevlisinin yeri her zaman başkaları tarafından işgal edildiği için, yavaş yavaş bir idari ve resepsiyon bankosu haline geldi.

O yeri kim işgal ediyor? Zhi Yi'nin programcıları. Bu kötü alışkanlık MoZhaHim ve diğerleri tarafından başlatıldı. Ne zaman bir program yazmakta zorlansa ve takılıp kalsa, öndeki bankoya gidip ilham bulmak için farklı pozlarda durmayı seviyor. Bu durum zamanla diğerlerine de yayıldı ve tüm ekip bir darboğaza girdiğinde ön banko bir dizi yakışıklı erkekle çevrelenerek...... oldukça güzel bir manzara oluşturdu.

Wei Wei Xiao Nai'yi ziyarete gelmiştir ve MoZhaHim'i yine ön bankoda dururken görür. Şaşkınlıkla, "Üstat, kilo almışsınız!" der.

"......" MoZhaHim depresif bir şekilde başını sallıyor, "Birinin sırtından geçinirsen olacağı budur."

Ne? Wei Wei terliyor, "Üstat, yeni bir daireye taşınmadınız mı? Kimin sırtından geçiniyorsun?"

MoZhaHim umutsuzca açıklıyor, "Kendi dairemde birinin sırtından geçiniyorum."

Wei Wei hayranlıkla iltifat ediyor, "Üstat, bu kadar zor bir şeyi başarabiliyor musunuz? İnanılmazsınız!"

MoZhaHim derin derin düşünüyor, "Gerçekten de öyle görünüyor. Bana yiyecek, içecek ve hatta banka kartı bile verdiler. Mm."

Wei Wei de kendi düşüncelerine kapılmış durumda. Uzun bir süre sonra kararsız bir şekilde, "Üstat, ben de banka kartımı Büyük Usta'ya verdim, yani bu Büyük Usta'nın benim üzerimden geçindiği anlamına mı geliyor?" diyor.

Zaman: MoK birkaç kez birlikte uyuduktan sonra.

Bir gün MoZhaHim Wei Wei'ye yakınıyor, "Üçüncü Kardeş çok ileri gidiyor. Çabuk git ve ona KO'ya yapması için bu kadar çok şey vermeyi bırakmasını söyle. Kutsal, neredeyse benim için yemek pişirmeye bile vakti yok."

Wei Wei cevap verir, "Ha? Oh, tamam."

Bu nedenle, Wei Wei Xiao Nai ile buluşmaya gittiğinde, ona MoZhaHim'in söylediklerini anlatır. Ancak daha sonra kendini tuhaf hisseder: "Bu çok garip...... Neden KO bunu sana kendisi söylemiyor da onun yerine Kıdemli Güzel bana söylüyor?"

Xiao Nai, "Bu çok normal. Eşler arasındaki sözde sosyalleşme budur."

Wei Wei, "......"
Share Tweet