BL Bölüm 3: Süpermarkette Bir Gün

Yazı Boyutu :


A Slight Smile Is Very Charming BL Bölüm 3: Süpermarkette Bir Gün Makine Çevirisi ile www.makineceviri.xyz adresinden okuyorsunuz... Daha fazlası için yorum yapıp siteyi paylaşabilirsiniz... Novel, Novel Oku, Light Novel, Web Novel, Türkçe Novel, Makine Çeviri, MakineÇeviri, Makine Çeviri Oku, A Slight Smile Is Very Charming Oku, A Slight Smile Is Very Charming Makine Çeviri Oku, A Slight Smile Is Very Charming BL Bölüm 3: Süpermarkette Bir Gün Türkçe Oku, A Slight Smile Is Very Charming BL Bölüm 3: Süpermarkette Bir Gün Online Oku, Makine Çeviri, A Slight Smile Is Very Charming BL Bölüm 3: Süpermarkette Bir Gün Novel Oku Makine Çeviri, Makine Çevirisi ile Novel Oku , Türkçe Oku,

BL Bölüm 3: Süpermarkette Bir Gün

Bugün MoZhaHim ve KO süpermarketteyken yanlarından güzel kokular saçan şehvetli bir kadın geçer. MoZhaHim'in bakışları onu takip eder ve muhteşem kadın gerçekten de gülümser.

MoZhaHim bu andan gerçekten keyif almıştır, bu yüzden ona birkaç kez daha bakmak için başını çevirmekten kendini alamaz. KO kayıtsızca, "Bakmayı kes. Ben ondan daha iyiyim."

MoZhaHim tiksintiyle, "Hangi yanın ondan daha iyi? Sadece vücudunun şekline bak!"

"Ben daha iyiyim."

"Kutsal, ne açıdan?"

KO kayıtsızca, "Dün gece çok büyük olduğunu söylemiştin." diyor.

MoZhaHim neredeyse yanlış duyduğunu düşünecekti. Sonunda KO'nun az önce ne dediğini anladığında öfkeyle, "Kaybol! Bunu ne zaman söyledim ki?"

KO ona şöyle bir bakar.

Tamam......doğru, gerçekten söylemişti ama......MoZhaHim alay eder, "Vücut hatlarına bir iltifat mıydı bu?"

"Vücudun en önemli parçasıdır."

"......!!!" MoZhaHim'in söyleyecek sözü kalmamıştı, bu yüzden sadece inkar etmek için mücadele edebilirdi, "Ben hiçbir şey söylemedim."

"Söylemedin, çığlık attın."

".....Sen, sen, sen! Söylemedim dediysem, söylemedim!"

"Tamam, bu gece tekrar yapalım."

MoZhaHim'in kulakları kıpkırmızı olmuş ama sağa sola bakarak bir şey yokmuş gibi davranıyor. Yanından geçen başka bir güzel kadın görür. Sırf belli bir kişiyi kızdırmak için kadına bilerek birkaç bakış atıyor ve hatta birkaç iltifat mırıldanıyor.

"Fena değil, fena değil. Zeki bir tip olduğunu söyleyebilirsin. Birinin sadece vücuduna odaklanmak çok sığdır. İçsel nitelikler daha önemlidir."

KO da şöyle bir bakıyor ve yorum yapıyor: "Aldığı sebzeler fazla olgunlaşmış. Yemek yapmayı bilmiyor."

"Tırnakları çok uzun. Bilgisayarı pek kullanmıyor, bu yüzden sizinle online oyun oynayamaz ya da en sevdiğiniz kadın ünlünün bilgisayarını hackleyip kişisel fotoğraflarını indirmenize yardım edemez."

Senden gidip bilgisayarlarını hacklemeni istedim mi? İstedim mi? Ben sadece onun güzel olduğunu söyledim ve siz de gidip bunu kendiniz yaptınız. Üstelik bu fotoğrafların hepsi onun makyajsız ve photoshop'suz fotoğraflarıydı ve benim onun hakkındaki imajımı yerle bir etti......

"Beli çok küçük ve çok sıska. Sırtınızı ovmanıza ya da bir torba pirinç taşımanıza yardım edecek gücü yok."

Bel mi?! MoZhaHim öfkelendi, "Gözlerin nereye bakıyor?! Bu kadar detaya bakmana kim izin verdi! Gözlerini hemen buraya geri getir!"

KO, "......"
Share Tweet